Gå til innhold

Krysse over, sirklere rundt, pil-animasjon. [Sony Vegas]


Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg laget en enkel kryss-animasjon, eller sirkel-animasjon, eller en pil-animasjon o.l.?

 

Jeg skal lage en video hvor jeg forklarer ting, og da hadde det vært fint om jeg kunne få til litt ala sånn fotball-taktikk-på-tavla, hvis dere skjønner.

 

Så flytter vi denne [sirkelanimasjon rundt objekt 1], og den flyttes over til denne posisjonen [pil-animasjon].

 

 

Fins det en pakke med slike i seg, som jeg kan enkelt flytte rundt på? Eventuelt om det er en enkel måte å gjøre det selv på?

 

 

Jeg bruker Sony Vegas 10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, er det jeg har gjort. Men når jeg skal snakke om det ene elementet, så vil jeg ringe rundt den, for å utheve hvem jeg snakker om.

 

 

Tror jeg skjønner hva du mener. Men blir ikke det veldig dårlig kvalitet, når jeg skal filme noe jeg har filmet?! Vet at en del av de capturing-programmene har noen fine animasjoner. Slike jeg ser etter. Men hadde vært greit å fått det rett i Sony Vegas, slik at jeg får alt av effekter inn der.

 

 

For å beskrive det det handler om litt bedre. Jeg spiller et dataspill, som jeg har tatt opp via et fraps-lignende program. I videoredigeringprogrammet (Sony Vegas) vil jeg for eksempel "bruke en tusj" og ringe rundt noen fiender/venner.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...