Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Norwich


Anaio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ruddy har murt igjen målet. Hvorfor skal keepere alltied være verdens beste når de møter oss?!! At vi ikke får vårt 4 mål er helt utrolig. Skjønner ikke at det går an.

 

Dommeren var en skandale kampen igjennom. Det gjelder både fra Arsenal og Norwich sin side.

 

Elendig defensivt av oss i dag. Skal ikke navngi spillere, for det gjelder alle sammen. En forbanna skam at det skal gå an å holde på slik i den defensive delen av spillet. Polakken vår hadde ingen stor kamp heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, nå blir det vel 6-7 plass på arsenal.. Fyfaen..

 

Mente selvfølgelig 5-6*

 

Tja..

 

Newcastle har city hjemme og everton borte igjen.

Spurs har Aston villa borte også fulham hjemme.

 

Også har dere west brom som siste kamp..

 

Arsenal leder med 5 mål over spurs og over 10 mål på newcastle..

 

Jeg tror ikke spurs og newcastle vinner sine 2 siste kamper, så bare dere vinner siste kamp. Så tror jeg dere får 3 plassen..

 

Vi slår ikke WBA borte, dessverre. Vi kan håpe på 1 poeng

Lenke til kommentar

Ramsey skulle vært utvist og Norwich burde vel hatt straffe på 2-1 (mener jeg det var). Hadde dommeren dømt de tingene er det vel liten tvil om et kampen fort kunne gått Norwich's vei, eller tar jeg helt feil her? 11 mot 10 osv.

Lenke til kommentar

Ramsey skulle vært utvist og Norwich burde vel hatt straffe på 2-1 (mener jeg det var). Hadde dommeren dømt de tingene er det vel liten tvil om et kampen fort kunne gått Norwich's vei, eller tar jeg helt feil her? 11 mot 10 osv.

Som sagt, dommeren var en skandale og det gjelder begge veier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ramsey skulle vært utvist og Norwich burde vel hatt straffe på 2-1 (mener jeg det var). Hadde dommeren dømt de tingene er det vel liten tvil om et kampen fort kunne gått Norwich's vei, eller tar jeg helt feil her? 11 mot 10 osv.

 

Hva snakker du om? Aldri har jeg sett et så kranglete, slibrig drittlag som Norwich. Arsenal hadde en drittkamp, men å dømme slik som Taylor gjorde er uakseptabelt.

Lenke til kommentar

Ang straffesituasjonen på slutten, siden dommeren velger å la spillet gå så er jeg enig i at det der var en soleklar straffe. Når det er sagt, hvordan i huleste blir det ikke avblåst for offside før det?

 

Til sammenligning: noen få minutter tidligere blåser dommeren for offside når en Norwich-spiller som tydelig beveger seg bakover på banen etter hans syn påvirker spillet. Ballen er ikke en gang i nærheten av ham (tror det var Holt som vant en duell ute på høyrekanten og dommeren blåste etter det).

 

Alt i alt synes jeg det er greit at det ikke ble blåst straffe da det ville vært enormt urettferdig siden det var klar offside på Gervinho, man ser jo hvordan stopperen som markerer VP holder igjen løpet fordi Gervinho ligger så tydelig i offside i det pasningen er i ferd med å slås.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...