Gå til innhold

BK: Morgon i Uskedalen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uskedalen er ein nydeleg stad, med ekstremt mange, flotte motiv. Du har motivet, men manglar liksom på "pop"en. Himmelen, som nemnt, dreg ned heilheitsinntrykket betrakteleg. HDR hadde vore min ven i slike høve. Det treng ikkje verta unaturleg. "Grunge"-looken er det anten komplette amatørar som nyttar, eller dyktige folk som meiner motivet kler det. Det full mogleg å skapa naturlege bilete med tonemapping, ein må berre læra programmet å kjenna.

 

Uansett, eg meiner v2 definitivt er det beste fotografiet av desse to. Dette er også ei fin eksponering som kunne redda mykje meir av himmelen enn v1, samt du har detaljar i bakken. Eg tok meg friheita til å berre leika litt med det, og det er store moglegheitar. Tre enkle justeringar i kurvene får fram mykje meir, etter mi meining. :)

 

Elles, eg likte veldig godt komposisjonen. Sola er fint plassert oppi dalom, ved siden av fjellet. Det kvite huset ser og også på som vesentleg for biletet. Postkortkomposisjon, men berre manglar litt i presentasjonen. Litt kurvejusteringar gjorde susen!

Lenke til kommentar

Dette motivet likte jeg utrolig godt!

Synd at himmelen ble som den ble. Kunne nok ha blitt behandlet en del hvis du hadde fotografert i RAW. Et graderende filter hadde nok også hvert et fint hjelpemiddel her :) HDR er jo også en metodikk å bruke i slike situasjoner, men er ikke like lett det heller synes jeg..

V2 er også flott, men mangler den omliggende skyen - som jeg liker veldig godt!

Takker mrDorMito!

Ikke vanskelig å like slike motiv nei!

Har vel lært litt nå at RAW bør brukes mer, iallefall på motiver en liker spesielt godt selv.... HDR er også noe som sikkert bør prøves ja. Har nok mye å gå på/lære .... :)

Lenke til kommentar

Fint motiv, med meget vanskelig lys.

Ikke noe for mine gamle Olympus, dette.

Kanskje er det her HDR virkelig kommer til sin rett?

Takker Trond Olav!

Ja, det lyset er utfordrende å jobbe med! Har jo Olympuser som jeg bruker, men erfarer vel at både Canon og Nikon også sliter i slike tilfeller... De beste bildene i motlys har jeg vel faktisk greid med en Panasonic LX5/LX3..... hittil iallefall....! Og HDR er noe å prøve ut ja.. :)

Lenke til kommentar

Uskedalen er ein nydeleg stad, med ekstremt mange, flotte motiv. Du har motivet, men manglar liksom på "pop"en. Himmelen, som nemnt, dreg ned heilheitsinntrykket betrakteleg. HDR hadde vore min ven i slike høve. Det treng ikkje verta unaturleg. "Grunge"-looken er det anten komplette amatørar som nyttar, eller dyktige folk som meiner motivet kler det. Det full mogleg å skapa naturlege bilete med tonemapping, ein må berre læra programmet å kjenna.

 

Uansett, eg meiner v2 definitivt er det beste fotografiet av desse to. Dette er også ei fin eksponering som kunne redda mykje meir av himmelen enn v1, samt du har detaljar i bakken. Eg tok meg friheita til å berre leika litt med det, og det er store moglegheitar. Tre enkle justeringar i kurvene får fram mykje meir, etter mi meining. :)

 

Elles, eg likte veldig godt komposisjonen. Sola er fint plassert oppi dalom, ved siden av fjellet. Det kvite huset ser og også på som vesentleg for biletet. Postkortkomposisjon, men berre manglar litt i presentasjonen. Litt kurvejusteringar gjorde susen!

Takker kjikvadrat!

Har nok mykje for seg det du skriver her.... Skulle vært artig å se et resultat av leikingen din... ;)

Eller så kan jeg nevne at V2 er tatt med Sigma DC 17-70mm 1:2.8-4 Macro HSM på 7D'n! (Erfarer at i spesielle belysninger, når landskapet er fuktig/dekket av dugg så får bildene en helt egen fargetone som jeg liker, mens det ikke funker så bra andre ganger......) :)

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...