Gå til innhold

Kreatin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, six pack er det jeg skal ha! jeg kan liksom se den, men ikke sååå synlig, fordi jeg har drevet med deff i en stund nå og merker at huden nede på magen løsner seg veldig nå, derfor vil jeg trene age, men fortsatt gå nedi fett

 

Nei, for på en deff / kcal-underskudd spiser man mer proteiner en på en bulk.

Dvs 3.0g pr kg.

 

Er det 6pac du vil ha så får du det av å redusere fettprosenten, ikke trene magen.

 

Mener du å si at, jo mindre protein man får i seg jo mere bygger man ? :p

Lenke til kommentar

Kor lang tid går det før alt ekstra vannet er ute av kroppen? Noen som har gode kilder på det? Har hørt veldig mye forskjellig gjennom tidene... :)

 

Siden det brukes til å lagre kreatin i musklene så kan jeg ikke forstå annet enn at det forsvinner i lag med kreatinet når du slutter å ta det. Inntak og opptak av kreatin har en forsinkelse på 1-2 dager, så jeg vil tro den ekstra vannvekten er borte i løpet av 2-3 dager.

 

Ja, six pack er det jeg skal ha! jeg kan liksom se den, men ikke sååå synlig, fordi jeg har drevet med deff i en stund nå og merker at huden nede på magen løsner seg veldig nå, derfor vil jeg trene age, men fortsatt gå nedi fett

Nei, for på en deff / kcal-underskudd spiser man mer proteiner en på en bulk.

Dvs 3.0g pr kg.

Er det 6pac du vil ha så får du det av å redusere fettprosenten, ikke trene magen.

Mener du å si at, jo mindre protein man får i seg jo mere bygger man ? :p

Nei, han mener at mens du kutter så må du spise mindre enn du forbruker, men samtidig bør en større andel av det du spiser være proteiner. Du kan godt trene mage mens du skreller bort fettet, men musklene der vil ikke bli større.

Endret av Pseudopod
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ok takk, men liksom, jeg trenger egentlig ikek å gå så mye mer ned i fett egentlig, jeg har fått ned i vekt fra 93,3 kg til 63 ca på mindre enn 1 år! og greia er at jeg har trent i styrke i litt mer en halvt år nå og det begynner å strammes opp, hvertfall de fleste steder, men nå vil jeg bare stramme magen nede og få litt mere synlige magemuskler, skal jeg bare slutte å deffe da?

Lenke til kommentar

Ok, liksom ikke være på underskudd og heller ikke overskudd, bare holde meg der sånn at jeg ikke går opp i fettvekt ? Men, jeg tenker å fortsette med litt deff fram til juni jeg, og derfra holde det totalekalorianntallet stabilt, funker det ? Men jeg vil fortsatt trene mage mens jeg deffer da, jeg får da litt mer definisjon av å trene mage vell ? må ikke bety at jeg får bygget muskler for det bryr jeg meg ikke om, bare jeg får bedre mage

Lenke til kommentar

jeg skjønner :D Takker :D Men vet du hva, jeg tror jeg har glemt meg bort her jeg xD hahaha, Det jeg trener styrke for nå er egentlig ikke for å bygge muskler, men å bli mere markert, ikke bygge, siden jeg har egentlig nokk av muskler for en som er 16 år gammel :p Så jeg skal holde på med å gå fra 3*12 reps til 3/4* 15 reps, sånn at jeg får mere markeringer enn å bygge :) høres det greit ut ? og i tilleg til at jeg deffer , så vil jo det funke supert sammen ikke sant ?

Lenke til kommentar

Du må ha i bakhodet at du trener på samme måte men mestemmer om du skal deffe, vedlikeholde eller bygge kun med kaloriene du spiser.

Om disse er 1600 - 2100 - 2600 - Hvor mye du spiser bestemmer resultatene, treningen er så si lik.

 

Så det jeg holder på med bare for å markeres, funker sammen med kaloriunderskudd(deff) og lite vekter og mange reps ? sorry for at jeg spør så mye, du sier det bare så komplisert føler jeg xD

Lenke til kommentar

Ikke tenk på treningen, den er lik uansett.

Hvor mye du spiser er det som betyr noe.

Spiser du 25kcal pr kg kroppsvekt går du ned i fettprosent, men bygger ikke noe muskler.

Spiser du 40kcal pr kg kroppsvekt bygger du muskler, men går ikke ned i fettprosent.

 

Men det betyr ikke at du skal trene med lave vekter og høye reps.

Anbefaler at du går på www.tn.no , finner RYP , laster ned PDF og leser den.

 

Her kan du taste inn tallene dine og få kcal pr dag samt ferdig laget program tilpasset deg med øvelsesguide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...