Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Mistet min samsung S2 med casemate deksel i bakken 1 gang, fra ca. 75cm.

I løpet av de neste 20 timene døde skjermen. Begynte med en lite missfarging i øvre venstre hjørnet(noen timer etter fallet). Da jeg sto opp dagen der på, var skjermen blå-lilla, og dekket ca. 95% av skjermen.

Ut over dagen ble den mørkere, og til slutt helt svart.

Selve glasset er ikke knust, og alt fungerer utenom skjermen.

Sånn sett er det ingen synlige skader på telefon.

 

Etter og ha søkt på repratører, fant jeg den billigste på ca.1500kr pluss frakt. Per dags dato er det nesten 50% av prisen for en helt ny telefon.

 

Hadde den dyreste forsikringen på telefonen hos netcom (som selger kalte idiot forsikring), Selger jeg snakket med hos netcom etter fallet, trodde selv jeg fikk skaden dekket. Ble overført til deres forsirking selskap,

der jeg fikk beskjed om at siden det var under egen kontroll, så ville de ikke dekke noe som helst.

 

Og med det er jeg ferdig med netcom for all tid, er 3. episoden jeg har med dem, gidder ikke mer. (4. vist man tar med at forsikringen jeg hadde, var blitt 10kr billigere, uten at det hadde blitt det for meg.)

Var ikke klar over at man skal/må lyge til dem for å få det man har rett på,

men er jo det som går igjen på forum diskusjoner rundt mobil forsikring.

 

Netsom er det sleipeste selskapet jeg har hatt med å gjør noen gang i norge, står jo selv på siden at skade er dekket under forsikringen.

Hvordan kan man skade telefonen uten å selv være skyldig på ett eller annet vis.........alt er jo sånn sett under egen konTROLL.

Tror de spekulerer i å svindle kunder for noen kroner her og der, er den oppfattningen jeg sitter igjen med etter mine episoder med dem.

Kundene har definetivt ikke rett hos netcom.

Selv da jeg bestillte telefonen greide de ikke å sende den ut, datoen ble forskjøvet 5/6 ganger. Ringte inn ved ett par anlednigner angående dette også, ene gangen ble jeg fortalt at leveransen var liten, og at det svenke markedet ble prioitert.............................

 

Må lese alt med liten/micro skrift for å se at forsikringen dems er bare piss.

Betalt nesten 1000kr året for ingenting.

 

 

Så har lært ett noen ting av dette, selv om det kostet dyrt:

 

1. Ikke netcom

2. Ikke forsikring

3. Ikke beskyttelsedekksel, da det ikke virker.

4. Ikke telefoner som koster skjorten å reparere

5. Ikke noe eid av netcom/teliasondria

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det samme problemet selv, skjedde med meg natt til første mai etter jeg mistet den i bakken! Må den sendes inn? Og 1500 kroner uten forsikring?

Pluss, må jeg ha noe papirer når den skal inn på rep? For da må jeg dra helt hjem og hente før jeg sender inn, jeg bor på en skole noen timer unna hjemmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...