Gå til innhold

BK: skogs bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bilde, bra komponert, men syntes alikevell det kunne blitt bedre hvis du hadde fått med litt mer av det nærmeste treet..

Liker helt klart det "kaldeste" bildet best virker mer ryddig og naturlig. Er vell det som var originalt eller?

Lenke til kommentar

Flott bilde, bra komponert, men syntes alikevell det kunne blitt bedre hvis du hadde fått med litt mer av det nærmeste treet..

Liker helt klart det "kaldeste" bildet best virker mer ryddig og naturlig. Er vell det som var originalt eller?

 

ser den, men hvis jeg hadde gått lengere unda treet, så hadde jeg fått med stygg forgrunn. Hadde også et ønske om å vise detaljene og lyset i forgrunn =)

 

orginalen var ganske varm egentlig, for dette er tatt RETT etter soloppgang . Problemet er at jeg ikke har kalibrert skjermen min og den har nok litt for kald hvitbalanse. Får gjøre et innkjøp av spyder3pro om ikke alt for lenge =)

Endret av dan83
Lenke til kommentar

hei

 

hvilken versjon er best, den varmeste eller den som er litt kaldere;

 

Jeg ser ikke helt den store forskjellen. Ville kanskje heller vurdert å ha med litt mer detaljer i treet i forgrunn.

 

Litt OT: burde ikke du som fotograf greie å ta et selvstendig standpunkt på hva som er best versjon av bildet ditt? :)

 

Det er et fint komponert bilde, godt observert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...