Gå til innhold

App for gratis SMS


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg er på jakt etter en Apple App som jeg kan sende gratis SMS til norske mobilnummere med, og som de jeg sender SMS til kan sende SMS tilbake med, uten at de selv har denne appen. Jeg har funnet appen "Gratis SMS" av Biip (http://itunes.apple.com/no/app/gratis-sms/id416550007?mt=8), men den er ikke særlig nøyaktig i beskrivelen sin, noe som gjør at jeg mistenker at de tar seg betalt etter de først 10 SMSene. I kunngjøringa si sier de jo også eksplisitt at de tar 29øre per SMS (http://biip.bloggr.no/2011/03/03/biip-no-med-%C2%ABgratis-sms%C2%BB-app-til-iphone/).

 

Er det noen som har erfaring med "Gratis SMS", eller som kan anbefale andre apper som gjøre samme nytta?

 

PS: Jeg fant ingen (under)gruppe for mobil-software (apper), bare hardware, så jeg håper det er greit at jeg spurte i denne gruppa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar, men Viper, Whatsapp og iOS Messages er applikasjoner der du sender en melding til en annen person som også bruker samme appen. Det jeg var ute etter var "en Apple App som jeg kan sende gratis SMS til norske mobilnummere med, og som de jeg sender SMS til kan sende SMS tilbake med, uten at de selv har denne appen."

Lenke til kommentar

Takker for svar, men Viper, Whatsapp og iOS Messages er applikasjoner der du sender en melding til en annen person som også bruker samme appen. Det jeg var ute etter var "en Apple App som jeg kan sende gratis SMS til norske mobilnummere med, og som de jeg sender SMS til kan sende SMS tilbake med, uten at de selv har denne appen."

Imessages om de andre har iphone. Har de iphone har de allerede appen instalert. Den heter meldinger og er intregert i sms:). Iphone oppdager utomatosk om den i andre enden sitter på en iphone

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...