Gå til innhold

Tråden for oss som er nysgjerrig på Letterboxd


BadSmile

Anbefalte innlegg

2012-04-28_2323.png

 

Letterboxd - En side hvor man kan holde styr på hvilken filmer man har sett, og hvilken filmer man har sett til en viss tid. En slags journal. Man kan også legge til anmeldelser om man selv vil. Er man nysgjerrig på hva andre folk ser, så kan man "follow'e" dem, og hva dem har sett og muligens hva dem synes om filmen dukker opp på første siden. Man har også muligheten til å lage lister.

 

Dette er en tråd hvor man kan diskutere siden, legge til profilen deres, og eventuelt invite folk (siden man trenger invite nå, men blir nok åpen for alle snart).

 

Jeg har kun 2 invites, man får 3 invites når man har laget account, så er bare å invite videre. Man kan også legge til e-mail her, så får man nok invite etter en kort stund (hvor lenge det tar vet jeg ikke).

 

Min profil

 

Screenshots:

 

 

2012-04-28_2326.png

 

2012-04-28_2329.png

 

 

Selv så synes jeg siden har potensiale. Mye bedre design på Letterboxd enn ICM for.eks. Ikke helt samme side som ICM tho, da ICM fokuserer mest på lister, så fokuserer Letterboxd mere på anmeldelser, hva man sist så, og selvsagt det sosiale.

Endret av BadSmile
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg såg litt på sida frå ei tid tilbake, rett nok berre frå utsida (då eg ikkje orka å lage ein konto). Men fann at eg klarar meg med icm. Eg skriv sjelden anmeldelsar uansett og føler difor at det ikkje er noko eg ville hatt spesiell nytte av.

 

Men sikkert ei nyttig side for andre!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...