Gå til innhold

Lat, dårlige vaner og trenger hjelp


Otsu

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 23 år gammel. Er 1.83 og veier rundt 80 kilo.

Vekta mi har holdt seg på omtrent det samme, bare musklene som har svinnet og fettet som har kommet.

Var tidligere veldig aktiv og drev mye med snowboard, styrketrening og generelt mye fysisk aktivitet (var veldig fornøyd med min egen fysikk).

Etter en langvarig ankelskade(rundt 2 år) som førte til at trening ect var veldig vondt, så har jeg tatt til meg vaner som jeg selv syntes er veldig vanskelige å bryte.

Sist jeg prøvde å ta opp treningen igjen ble jeg veldig kvalm, og det endte med at jeg kasta opp midt på gata (kun vann)

Selv føler jeg nå at jeg har blitt bleik, slapp, tynn og generelt sett litt ekkel i kroppen :/

 

Egentlig så lurer jeg bare på om noen som har vært i en lignende situasjon har noen råd å gi.

 

Kan hende dette er feil del av forumet å poste på, men tippet det var her jeg hadde størst sjangse for å finne noen som har vært i samme situasjon.

Endret av Tyront
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikkje vert i liknande situasjon.

Men begyn sakte. Start med c25k programmet som er MEGET lett. Følg den nøye i 2 månad.

Miks inn litt push-ups, sit-ups, pull-ups etter joggetur.

 

Etter 2 månad, er du i brukbar form, utan å stresse for mye.

Du greier jogge 5k utan stopp. Du greier rundt 30-40 push-ups and sit-ups og 5+ pull-ups.

Veldig grei utgangspunkt til å gå over til gym.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...