Gå til innhold

Test: Corsair Accelerator 60 GB


Anbefalte innlegg

Må jo ikke formatere noe selv om du kjøper SSD. Du bare installerer Windows? på SSD-en. Alt blir jo da liggende på snurredisken som før. Det du syns du trenger på SSD kan du jo bare legge over eller lage snarveier direkte til snurredisken. Ingen tvil om at det er en raskere løsning når den blir tilpasset dit brukermønster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser flere he ikke evner å forstå hvorfor man ikke bare skal kjøpe en kjappere SSD til samme pris. Les artikkelen. Tenkt to og en halv gang. Og les innleget til Papirkurven.

 

Fordelene med dette er netpp at du IKKE må vlge hva som skal ligge hvor. Spill er et flot eksempel - det skal ikke mange spill til før man er oppe i noen hundre GB. Andre ting kan være større programmer, filmklipp som redigeres,hvor man ofte bruker en begrenset mengde rådata samtidig, osv, osv.

 

Når det er sagt, er jeg veldig skeptisk til en lsik softwareløsning, og ville eller kjørt hybridløsningen fra Intel.

Lenke til kommentar

Kan denne cache en hvilken som helst disk i systemet, eller er det begrenset kun til OS disk?

Jeg har OS på SSD og spill på mekanisk disk, rett og slett pga. plassmangel. Likevel: det er jo enkelte spill jeg kun spiller i ny og ne, og baner i flere spill jeg så å si aldri spiller. Likevel vil jeg ikke kunne klemme kun det relevante innholdet inn på OS-disk, det må ligge der resten av spillet ligger. Sånn sett ville dette være en grei løsning for min del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...