Gå til innhold

Hva er det flaueste som har hendt deg?


uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

.oo( Moddis'er )

 

Kan ikke akuratt huske det... Men dreit meg noe ut igår på jobb... Satt på utgående samtaler for å supportere og sier "Hei det er bla bla bla". Kunder som har vært lenge i kø for tilbud om å bli ringt opp igjen.

Anyway , så skulle jeg ta imot telefoner etterpå og uten noe vett i hue så svarer jeg med "hei det er bla bla bla, ser at du har ringt og lagt igjen nummeret"... *stille* .... "ehhh... nei, det er jeg som ringer" ... *mere stille* .oO( Faan... )

 

Ordnet seg da, men faan å dum jeg følte meg ... hehe

Lenke til kommentar

Hmm det som eg kan huske nå er det at eg skulle på do (hadde netopp kommet hjem) og trodde eg var alene så eg holdt på å zippe opp buksen på vei til dassen og da eg åpner døren sitter en vennine til min mor på dass. Æsjj hun hadde glemt å låse døren men hun så ikke "junior"

 

****** eg var kvalm i flere timer etter det. Se henne der i dassen :x

 

:evil:

Lenke til kommentar
Hmm det som eg kan huske nå er det at eg skulle på do (hadde netopp kommet hjem) og trodde eg var alene så eg holdt på å zippe opp buksen på vei til dassen og da eg åpner døren sitter en vennine til min mor på dass. Æsjj hun hadde glemt å låse døren men hun se ikke "junior"

 

kjøss eg var kvalm i flere timer etter det. Se henne der i dassen :x

 

:evil:

:lol:

 

Har det ikkje vert fleire sånne tråder før btw??

Lenke til kommentar

Har dritt meg mange ganger på leggen, men det er somregel når det svartner i hodet mitt... da sier jeg mye rart...

 

*Fylle tur med jobben til Danmark:

-Kallte ei på jobben for madonna-****** (ikke vet jeg hva jeg mente med det, men hun fortalte det meg 1mnd senere)

-Ei annen kom ut fra badet og sa t hun var våt på henda. "jasså, hvordan kan det ha seg?" spørr jeg og bygger videre på den.. (Den fikk jeg vite dagen etter

 

*Tysklands tur i sommer, har ikke sett familen på 12 år og stikker ut med onkel og pilser. Da jeg begynner å bli sånn at jeg ikke husker hva jeg sier så hadde vi kommet innom temaet til dama han hadde på gang, og da lurte jeg på om hun var vill og våt i trusa :o

Denne samtalen gikk på tysk, og min tysk er rusten, tenk hvordan den gikk på fylla :o Og sist han så meg så var jeg liksom 11 år... Hva trur han om meg. (husker ikke hva han svarte, men det var søs som fortalte meg det dagen etter)

Lenke til kommentar

Var i kjerka på begravelse til tanta mi. Dreiv å sang da veitu, men var vanskelig å ikke legge merke til ei som sang så jevli høyt og falskt. Grewsomt med andre ord. Snudde meg ikke, ville ikke være frekk. Så var det "fest" etterpå og da nevnte jeg tilfeldigbvis det til fettern min. Men så hadde det seg at hu som sang så "nydelig" satt rett ved siden, og hu hørte alt. "Jasså, synger jeg ikke pent?" Fikk kaka i halsen da gitt.

Av 500 som var i begravelsen så måtte hu være AKKURAT der.

 

Eneste jeg kommer på akkurat nå.

Lenke til kommentar
Varre ikke du som spilte kabal på TG da Daniel? :/

Men ****** i helvette da!! Nettet var nede for fucks sake!! Hva ****** er det å gjøre på TG uten nettverk og CS?! Hæ? Hæ?!?!

 

Sovna i engelsktimen i dag, og så våkna jeg med et rykk. Spratt opp fra pulten, og jeg sitter foran. Det var litt flaut, men tror ikke lærernen min så meg.

Lenke til kommentar
Varre ikke du som spilte kabal på TG da Daniel? :/

Men kjøss i søren da!! Nettet var nede for fucks sake!! Hva kjøss er det å gjøre på TG uten nettverk og CS?! Hæ? Hæ?!?!

 

 

Nei, nå fikk jeg meg en god latter... Kabal faktisk! Når nettverket er nede kan du gjøre noe sosialt... Hvis du absolutt må drive med CS kan du jo fixe den h4X3-configen din :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...