Gå til innhold

Internett står i fare!


Anbefalte innlegg

(når du går til et piratnettsted kan du velge hva du vil ha, laste det ned til enheten du vil se det på og alt bare fungerer. Sammenliknet med de lovlige tilbudene hvor du må gjennom en rekke steg som fremstår som hindringer for sluttbrukere. )helt riktig, en kamerat som lurte meg til å kjøpe mitt første spill på STEAM.har aldrig vert så frustrert over et spill. bare kødd me cd key, oppretting av flere bruker kontoer (pga 3dje parts). stress rett og slett. 10 ganger lettere med piratkopiert
Har vel spill for 500-1000 euro på steamkontoen min. Aldri vært borti cdkeys. Eneste at jeg måtte opprette ea-konto for å spille Dead Rising eller noe... Flere brukerkontoer? Er vel snakk om EN stk tredjepartskonto du mener. Noe som er vanlig i de fleste spill, også de du kjøper i butikken. Prisen derimot har du lov å klage på hvis du vil, den er gjerne latterlig på steam.

 

Ett spill som er avhengig av Steam er et herk. Dog, når man begynner å få ei samling spill som kan lastes ned nårsomhelst fra hvorsomhelst, setter man plutselig mer pris på systemet. Samt Steam har mange gode tilbud. Jeg har ganske mange spill på Steam, men har sjelden betalt fullpris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(når du går til et piratnettsted kan du velge hva du vil ha, laste det ned til enheten du vil se det på og alt bare fungerer. Sammenliknet med de lovlige tilbudene hvor du må gjennom en rekke steg som fremstår som hindringer for sluttbrukere. )helt riktig, en kamerat som lurte meg til å kjøpe mitt første spill på STEAM.har aldrig vert så frustrert over et spill. bare kødd me cd key, oppretting av flere bruker kontoer (pga 3dje parts). stress rett og slett. 10 ganger lettere med piratkopiert
Har vel spill for 500-1000 euro på steamkontoen min. Aldri vært borti cdkeys. Eneste at jeg måtte opprette ea-konto for å spille Dead Rising eller noe... Flere brukerkontoer? Er vel snakk om EN stk tredjepartskonto du mener. Noe som er vanlig i de fleste spill, også de du kjøper i butikken. Prisen derimot har du lov å klage på hvis du vil, den er gjerne latterlig på steam.
Ett spill som er avhengig av Steam er et herk. Dog, når man begynner å få ei samling spill som kan lastes ned nårsomhelst fra hvorsomhelst, setter man plutselig mer pris på systemet. Samt Steam har mange gode tilbud. Jeg har ganske mange spill på Steam, men har sjelden betalt fullpris.

 

Bare å spare opp penga til julesalget hvert år. Da er nesten hele katalogen på tilbud, og "alt" utenom det aller nyeste og hotteste selges for spottpriser. Har fått en solid samling spill på Steam på den måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

(når du går til et piratnettsted kan du velge hva du vil ha, laste det ned til enheten du vil se det på og alt bare fungerer. Sammenliknet med de lovlige tilbudene hvor du må gjennom en rekke steg som fremstår som hindringer for sluttbrukere. )helt riktig, en kamerat som lurte meg til å kjøpe mitt første spill på STEAM.har aldrig vert så frustrert over et spill. bare kødd me cd key, oppretting av flere bruker kontoer (pga 3dje parts). stress rett og slett. 10 ganger lettere med piratkopiert

 

Derfor er det godt å vite at det finnes tjenester som Good old Games der ute :)

 

Ingen DRM. Ingen CD-keys. Ubegrenset antall nedlastinger og en jevnt over positiv instilling overfor sine kunder :)

 

Riktignok er utvalget på langt nær så bra som på Steam, men man finner en rekke klassikere som ikke er å oppdrive andre steder.

Lenke til kommentar

Hvordan kan dere diskutere sko når Internett står i fare!

 

Det er bra noen med makt sier noe, selv om Google har ett par systemer jeg skulle ønsket alle kunne benytte seg av. F.eks. Thialfi.

 

 

EDIT: Jeg kan nevnet at når jeg skulle kjøpe RA3 hos CDON så var det billigere å få den sendt fysisk i posten kontra å laste den ned!

Endret av xibriz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Det virker som underholdningsbransjen ikke skjønner at folk vil laste ned piratkopiert innhold så lenge det er enklere å skaffe det på lovlig vis"eh..?

 

Jeg har heller ingen problemer med å betale for underholdning.

Spill kjøper jeg på steam, og det er enkelt og greit. og det er ikke direkte vanskelig. Film derimot er en helt annen sak.

Det finnes ikke en eneste nettside/tjeneste som gir meg det jeg ser etter. da er det enklere å skaffe på ulovlig vis. Det er rett og slett et service problem.

kansje det ikke handler om service for alle, men det gjør det hvertfall for meg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...