oxox Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Er på utkikk etter noen skandinaviske nettsider som selger Jack3d. Til rimelig pris på både produkt og frakt. Takk Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 iherb selger visstnok for under 200 kr. inkl. frakt. Har ikke bestilt der før selv, men alle sier det funker. Lenke til kommentar
oxox Skrevet 15. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 33$ inkl. frakt på iherb. Er det en troverdigside? er det noen her som kan verifisere det? noen som har bestillt der før? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=335171 Bare spør her, så kan flere støtte oppunder det jeg sa. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Har bestilt fra iherb før, gikk fint det, du kan godt bruke min referral kode der så sparer du 5 eller 10 dollar på første bestilling, koden er: JOV199 Ellers har de det i sverige og hvis du skal på harrytur. Av preworkouts er vel jack3d en av favorittene, ellers pleier jeg også kjøpe no-xplode Lenke til kommentar
depeche Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Har bestilt fra iherb mange ganger. Tar litt tid (opp til 2 uker), også må du krysse fingrene at det går igjennom tollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå