GullhÃ¥r Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 (endret) Jepp! Reiser fra Bergen. Oppmøte 24 Juli. : D Endret 18. april 2012 av GullhÃ¥r 1
Chrandal Skrevet 8. mai 2012 Skrevet 8. mai 2012 http://www.martinnorum.no/pullups-guide-folg-progresjonene/ Funka bra for meg, fra 0 pullups til 6 på kort tid Er bare å finn en grein ute i skogen når du jogger eller lignende
aomt Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Takk for svar gleder meg masse og er veldig spent ' Treningstips? til UB Har noen noe gode tips til hvordan jeg skal klare pullups? pushups og situpsene klarer jeg greit og 3km testen men ikke pullups ... trenger å klare minimum 4 pullups på 8 uker :/ kommer liksom ikke over stanga med haka... :S Er 92 kg og 190 høy og har lange armer i forhold til kropslengden (vet ikke om det er relevant) slank deg. Det er einaste du kan greie på 8 uker, mens du gjer pull-ups seff. Det skal godt gjøres å trene traps/biceps frå null til 4, spesiel med tanken på vekta di.
LisM Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Noen som vet hvordan været på Madla er på sommerstid i forhold til hva jeg skal ha med til oppmøte? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå