Gå til innhold

Til alle dere gode, gamle gamere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

GoG.com har jeg vært medlem av i 718 dager, og har for tiden 48 spill der.

 

Må si jeg er ganske så fornøyd med at de har bestemt seg for å slippe stadig nyere spill. Det går definitivt imot "good old games"-røttene deres, men for meg har Gog handlet mer om DRM-fri og ekstra innhold enn om gamle klassikere.

 

Sliter med å velge mellom å støtte Gog.com og Humble Bundle for tiden, begge tjenestene er friske pust i en kopibeskyttet verden. Har normalt sett ikke vært mye konflikt før jeg kjøpte Legend of Grimrock, som selges på grimrock.net via HumbleStore i tillegg til å selges på Gog.com.

Lenke til kommentar

ja gog er sikkert bra det for noen... men for oss ordentlige oldskool gamere, så er det å ha den gammle hw'en halve sjarmen... fyre opp pentiumen på 250mhz,64mb ram, voodoo3 uten vifte som varmer like bra som en panel ovn. 15" skjermen med 60hz refreshrate som gir deg øyne med sandpapir etter noen 6 timer med gaming... og ikke glem windows95 og driver jakten... her kan mann ha det mye morro med og oppleve 1995 igjen på ordentlig. får ikke den samme feelingen med gog og kjøre på 24" skjerm og quatro cpu med 8ghz ram.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

1297 dager og 79 gode, gamle spill. :)

 

Mad respect bro :w00t:

 

De har ikke Doom eller Bolo (lol), men de hadde hvertfall UT99 2000 GOTY :w00t:

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Er nesten en lettvekter å regne med mine 1120 dager og 53 spill :p

 

Har innført kjøpestopp (som jeg nesten klarer å holde) på GoG i det siste siden det begynner å bli endel spill jeg må gjennom først. Dette gjelder selvsagt ikke nye spill som Legend of Grimrock. Sikler også veldig på Anachronox men, får vente med det foreløpig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Mente det var det jeg og, men så det sto at det ble utgitt i 2000 på GoG

Jepp, men det er fordi GOTY-utgaven ble utgitt i 2000! Spillet forkortes ofte som UT99 :)

Skal innrømme jeg måtte dobbeltsjekke selv etter jeg gløtta på gog.com.

Lenke til kommentar

1302 dager her. :cool: Men bare 59 spill. Jeg kjøper stort sett bare spill som havner i windows 95-3dfx-quicktime-etc gropen som det er umulig å få kjørt på moderne maskiner. Det er skuff å kjøpe spill fra gog og finne ut at det kjører dårligere enn om du hadde satt opp dosbox eller brukt den samme fan patchen de bruker selv. Jeg skulle ønske de fikk til en god versjon av Dungeon Keeper 2, hadde gitt mer enn 6$ for den for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...