Gå til innhold

Irriterende problem - Android eller FB?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har fått ett irriterende problem med min HTC Sensation oppgradert til Android 4.0.3 med HTC Sense 3.6

 

Av en eller annen grunn får jeg hele tiden opp oppdateringer til to personer jeg har som venner på FB med et symbol oppe på "meny linjen", der ved klokken etc.

Alle status oppdateringer de gjør, eller bilder de legger ut eller lignende (alt de gjør) kommer opp på den linjen.

Har 200 andre venner som det ikke kommer opp noen meldinger på.

 

Innstillingene på Facebook er de samme som på alle andre venner jeg har der. Så greier ikke å finne ut om problemet er på HTC/Android eller Facebook.

 

Utrolig irriterende å få opp meldingene hele tiden, og særlig da en av dem er super aktiv på FB og legger ut sinnsykt mange oppdateringer hver dag. Men kan jo ikke fjerne ham heller, siden det er en jeg har kjent hele livet.

 

Eneste løsning jeg har funnet er å slå av varsler fra FB totalt på telefonen, men da får jeg jo ikke opp meldinger når f.eks noen har sendt meg en personlig melding på FB. Så er jo ingen god løsning.

 

Skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg kun får melding på to av 200 personer, gir jo ingen mening.

 

Noen som vet om dette er et FB problem, eller Android/HTC problem?

Oppsto da jeg oppgraderte til Android 4.0.3

Har ikke samme problem på min HTC Desire telefon, koblet til samme FB konto.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...