Gå til innhold

Hvor kjøpe Expresscard?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe poeng å stille et slikt spørsmål når du ikke vil fortelle hva det skal brukes til. Expresscard kan jo være laget for mange spesielle funksjoner; http://shopping.kelk...xpresscard.html

 

Oi hehe. Mente å skrive Expresscard SSD. Det burde vel gi mer mening tenker jeg :)

 

 

 

Ikke denne typen her han er på jakt etter da?

 

Jo, men helst 32gb og oppover. Finner lite forhandlere i norge av det selv, så håper det finnes noen kloke hoder som kanskje vet hvor man finner dem til en grei penge :)

 

 

Regner igrunn med det nesten er forbeholdt bedrifter/pro-segmentet så er vel kanskje derfor. Skal brukes i et stort proffkamera.

Lenke til kommentar

Om du skal ha det i et proffkamera regner jeg med at det er Sony SxS kort du leter etter.

Det finnes andre kort som passer fysisk i kameraene, men få av dem fungerer bra, om de i det hele tatt fungerer. Det eneste som fungerer bra på Sony kameraene ved siden av orginale SxS kort er deres egne adaptere til MS eller SD kort.

Gir ikke samme sikkerhet, og heller ikke samme hastighet ved filoverføring, men virker alt i alt rimelig bra.

Er vel igjen fire forhandlere av slikt her i landet.

Videoutstyr Norge, Video4, Apriori, og en til. (men siden det er meg, og jeg ikke vil komme på kant med forumregler, får du heller sende en PM om du vil vite hvem den siste er)

Endret av avo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...