Gå til innhold

Den lille* Snooker-tråden


Anbefalte innlegg

Er morsomt at Kurt er videre. Ser at en del av de lavere rankede spillerne har ferdighetene på plass (er i stand til å slå de beste på en god dag), men det er stabiliteten som mangler, og at de oftere gjør feil valg i forhold til de mer erfarne spillerne.

 

1-1 og 53-43 i skrivende stund :) To tv kamper på to dager :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er kjekt med PTA er at det er korte distanser, noe som de lavere rankede spillerne er mer vant med. Og på de korte distansene så kan hell/tilfeldigheter spille en større rolle, enn i de større som UK og World Champ. Er ikke unormalt at vi ser 2-3 partier på rad, og ved først til 4 så vil jo det være en stor fordel. Men som Kurt viste i går, ikke avgjørende.

 

Edit: Må også si at jeg like den "nye" kommentatoren. Mulig det er fordi han er ett avbrekk fra hva vi normalt hører fra de to andre. Der er kanskje Eurosport 2 bedre, hvor de har to kommentatorer samtidig. Og i alle fall en av dem er en tidligere proff. Likte når Kurt hva gjeste kommentator for noen år siden. Han kom med en del innspill på hvordan spillerne tenkte, hvilke muligheter de hadde i forhold til ball valg, synd at han andre slo ned på det og sa det var litt for avansert kommentering (mine ord etter min tolking av hva han sa). Hvis Kurt ikke lykkes eller avslutter karrieren tidlig, så kanskje vi kan få han som snooker kommentator i stedet for :)

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Tror jeg gikk glipp av Kurt som gjestekommentator dessverre. Liker kommentatoren som er nå greit, men engelske kommentatorer er selvfølgelig mye bedre.

 

Ser igjen at Kurt kansje burde være litt mere konservativ. Tror at han har mere å tjene på det mot de "store gutta".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...