Gå til innhold

Er denne verdt 12 000,-?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Socket 1155, altså for eksempel cpu av type: 2500k, 2600k 2700k, eventuelt ivy bridge, som kommer snart. Her er et eksempel på en sånn tråd:

http://www.diskusjon...owtopic=1425818

Håper dette hjelper deg.

Ja takk..så ut som det han i første poste(eller andre) jom så bra ut..men er veldig lite villig til å sette sammen pc'n selv:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SLI er tuklete å få til å fungere optimalt fra spill til spill. Det er absolutt fantastisk når alt funker men ikke regn med at du bare kan dobbeltklikke og begynne og spille.

Skrevet
SLI er tuklete å få til å fungere optimalt fra spill til spill. Det er absolutt fantastisk når alt funker men ikke regn med at du bare kan dobbeltklikke og begynne og spille.

Jaha hvordan da?:)

Skrevet

Jaha hvordan da? :)

Les posten jeg linket til, så skjønner du litt mer.

Skrevet (endret)

Det jeg fikk med meg var "microstutter" og noen spill ikke støttet sli? :p Jeg leste også at det kan få 60fps til å se ut som 30fps..SLI virker jo bare ubrukelig da. Hvis et av kortene i SLI upsetet hadde klart 40fps...?

Endret av Nektard
Skrevet

SLI er helt overlegent i enkelte spill mens i andre så må du disable det ene kortet for å få ting til å funke.

Det er en generelt tuklete løsning, men har man interesse for data så er det sikkert artig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...