Gå til innhold

SimCity krever konstant nettilgang (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir detta like ille som Ubisoft sin DRM, hvor spillet frøys viss man mista Internett?
Alle steam spilla mine er ubrukelige uten internett, blir litt sinna. Fordi det er itno å gjære når internette er borte.

 

Pssssssssh, ikke fortell han om offline modusen! (Du må aktivere offlinemodus mens du har nett (wooow, lame...) så kan du starte steam opp uten nett :D

Lenke til kommentar
Blir detta like ille som Ubisoft sin DRM, hvor spillet frøys viss man mista Internett?
Alle steam spilla mine er ubrukelige uten internett, blir litt sinna. Fordi det er itno å gjære når internette er borte.

 

Pssssssssh, ikke fortell han om offline modusen! (Du må aktivere offlinemodus mens du har nett (wooow, lame...) så kan du starte steam opp uten nett :D

Haha. :)

Endret av ætt
Lenke til kommentar

Er vel EA du burde ha på den lista.

 

Både og. EA for å innføre dritten, Maxis fordxi de tillater å la produktet sitt bli ødelagt på denne måten. EA har for øvrig ståt på den lista leeeeeenge.

Er jo ofte utgiveren som bestemmer greier som dette, skulle jeg tro, men ja, EA burde vel være absolutt først på lista.
Lenke til kommentar
DIGGER SimCity, men jeg lurer på om jeg først skal kjøpe det og så cracke det
Kanskje kjøpe det, eller drite i det. hater de som skal "stjele". Men, best å bruke "bukta" hvis du skal teste spillet først da. :)

 

Stjele? Han skriver jo vitterlig at han vil kjøpe det for å så cracke det. Hva du gjør med ditt eget produkt er uvesentlig og du har din fulle rett til å ta sikkerhetskopier, samt cracke ditt eget spill.

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg mener da steder som f.eks TPB ol.

Jeg blir så oppgitt, dette er jo å oppfordre til piratkopiering?

 

Kjøp spillet( fordi du vil støtte utviklerne) og last ned crack(fordi du vil spille spillet på hytta eller andre plasser en normalt ikke har internett).

 

Problem fixed ;)

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet. Hvor ofte er man egentlig uten internett uansett?

 

Jeg for eksempel er uten internett store deler av arbeidsuka da min jobb består mye i å reise, og jeg blånekter å betale de ågerprisene de forskjellige hotellkjedene skal ha for å åpne opp internettkrana i noen timer. Og når de gjør det, går det så inn i granskauen tregt på grunn av at du deler linja med resten av hotellet, at disse autentiseringene som benyttes i slike spill timer ut uansett.

 

Hjemme sliter jeg meg ekte norske internettforhold, som gjør at nettet plutselig går ned uten forvarsel i hele dager om gangen. I norge fungerer det slik at i byene har du rimeilg ok forhold, her ute på landsbygda er du ikke så heldig at du har oppetid konstant. Og ringer du f.eks. stjelehor og spør hvorfor du måtte være uten nett de siste 2 dagene, så finnes det ikke ett eneste sted som kan gi deg noe som helst annet svar enn formletters med feilsøkingssteg som er en direkte fornærmelse for oss som faktisk vet hva vi snakker om og vet helt sikkert at alt funker i vår ende. Når de vil ha meg til å reinstallere windows 3 ganger i måneden fordi de ikke har noen reell oversikt over nedetider på sentralene sine, så gir man lissom opp etter et par dusin slike telefoner til såkalt "teknisk support".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...