Tinee Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Er det mulig å installere Cydia på iPhone uten å måtte jailbreake den? Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Nei. Har du en link eller noe til en måte å jailbreake iphonen på? som fungerer. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Det har jeg, vet du! Men det spørs helt på hvilken firmware og hvem av iPhonene du har. Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Det har jeg, vet du! Men det spørs helt på hvilken firmware og hvem av iPhonene du har. Firmware? iPhone 3gs.. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Gå på instillinger - Generelt - Om. Også ser du ned på "Versjon". Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Gå på instillinger - Generelt - Om. Også ser du ned på "Versjon". Står: 5.1(9B176) Lenke til kommentar
privinius Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Desverre har det bare kommet tethered jailbreak, så jeg ville nok ventet til untethered kommer. Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Desverre har det bare kommet tethered jailbreak, så jeg ville nok ventet til untethered kommer. Thankyou men hva er forskjellen på de to? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 "With a tethered jailbreak you cannot reboot your device at all without doing a tethered boot. A tethered boot requires access to a computer, so if you’re out an about, and your device reboots, you’re up a creek without a paddle." "An untethered jailbreak allows you to jailbreak your device, run Cydia apps and tweaks, and reboot your device at will with no consequences." Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) "With a tethered jailbreak you cannot reboot your device at all without doing a tethered boot. A tethered boot requires access to a computer, so if you’re out an about, and your device reboots, you’re up a creek without a paddle." "An untethered jailbreak allows you to jailbreak your device, run Cydia apps and tweaks, and reboot your device at will with no consequences." okeei. da venter jeg men hvordan vet jeg når den andre typen er kommet? Endret 27. mars 2012 av Tinee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå