Gå til innhold

Nå får du TV på iPad


Anbefalte innlegg

Skal vi se:

 

- iOS: iPad 2 og iPad "3". Forskjellen her er oppløsningen. De trenger ikke å endre noe annet.

 

- Android:

 

- Acer Iconia Tab A500

- Acer Iconia A100

- Asus Eee Transformer (Prime)

- HTC Flyer

- HTC Jetstream

- LG G-Slate

- Motorola Xoom

- Samsung Galaxy Tab 2

- Samsung Galaxy Tab 10.1

- Samsung Galaxy Tab 8.9

- Toshiba Thrive

- Toshiba Excite

- Advent Vega

- Kindle Fire

- Archos 5/7/8 70

- Huawei Ideos S7

- Huawei MediaPad

- Nook Color

- ViewPad 7X

- ViewPad 10

- Viewsonic gTablet

- Viewpad E100

- Viewpad G70

- Viewpad P100

- Panasonic ToughPad A1

- Panasonic ToughPad B1

- Sony Tablet S

- Sony Tablet P

- Lenovo IdeaPad K2

- Lenovo IdeaPad S2

 

Jeg kan jo banne på at dette ikke er alle engang. Du ser problemet sant? Alle bruker forskjellig CPU/GPU, skjermoppløsning, skjermformat, Android-versjon osv. Hva tror du AltiBox gjør da? Lage ÊN app eller 349 forskjellige versjoner som KANSKJE fungerer som de skal?

 

Vel, nå ble de fleste 10.1 Tab'ene som kom i fjor laget med Nvidia Tegra 2 chipset, så her skulle det ikke være så vanskelig å få til noe.

Oppløsningen på disse 10.1 Tab'ene er jo også de samme (1280x800).

 

At det kan være problem å lage app til Android kan være, men mitt motto er som følgende.

Man skal ikke lage problemer, men løse de som finnes

 

Jeg er sikker på at det er mer syting rundt tema fragmentering, enn det som er reelt.

Dersom fragmenteringen er så stor/problematisk som det sies, er Android et dødt OS. Da kan vi alle bare krype til Apple sine føtter å starte kyssing :hmm:

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det kan være problem å lage app til Android kan være, men mitt motto er som følgende.

Man skal ikke lage problemer, men løse de som finnes

I følge noen hos The Verge så er vist problemet at google har gjort et for godt arbeid med android på nettbrett og gjort ting for enkelt for utviklerne:

 

He points out that it's not entirely Google's fault — the tools exist to make stellar tablet apps, but Android developers frequently take the easy way out by letting the platform's in-built resolution independence simply scale up their existing phone apps. The technique works, but without tweaking it just doesn't look very good on a much larger display (often in a different orientation). In fact, Google's excellent support for multiple resolutions and form factors ends up being a big part of the problem: on the iPad, iPhone apps look so bad that developers are effectively shamed into making iPad-specific versions.

 

The Verge

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...