Gå til innhold

R3 eller kabinett med vindu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med begge over. Lys osv blir du lei av, er selv drit lei av mitt kabinett som er laga for å se "kult" ut. Neste kabinett blir evt R3 eller noe annet stilfullt og rent.

Eneste problemet er at R3 kommer til å vege opp til 15kg med komponenter.

 

Et R3 med deler vil nokk veie MYE mere enn 15 KG. Kabinettet veier 12,5KG alene, tre hardisker veier ca 2KG, et stork skjermkort tipper jeg at veier ca. 1KG, en strømforsyning veier fort 3KG og hovedkort + kjøler + RAM blir sikkert noe rundt 3KG.

 

Da er vi oppe i 21,5KG, noe som blir veldig mye for mange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg og støtter Corsair 500D! Det kommer iallefall til å bli mitt neste kabinett. :thumbup:

 

Helt enig med begge over. Lys osv blir du lei av, er selv drit lei av mitt kabinett som er laga for å se "kult" ut. Neste kabinett blir evt R3 eller noe annet stilfullt og rent.

Eneste problemet er at R3 kommer til å vege opp til 15kg med komponenter.

Et R3 med deler vil nokk veie MYE mere enn 15 KG. Kabinettet veier 12,5KG alene, tre hardisker veier ca 2KG, et stork skjermkort tipper jeg at veier ca. 1KG, en strømforsyning veier fort 3KG og hovedkort + kjøler + RAM blir sikkert noe rundt 3KG.

Da er vi oppe i 21,5KG, noe som blir veldig mye for mange.

 

Du skjønte poenget mitt som var att de kan bli ganske tungt, tilogmed med 15KG. :)

Endret av terje k.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...