Gå til innhold

Bildetråd for Akam-treff Oslo 24.03.12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øyh! Væresnillnåh!

Nåja, han er jo en usedvanlig vakker ung mann, så det får gå for denne gang. *plystre*

Bedre at det er deg enn meg ;)

Flere akamister i fri dressur:

post-126935-0-07419100-1332783710_thumb.jpg

post-126935-0-52783300-1332783779_thumb.jpg

• Liker 2
Skrevet

Da vi var på pub'en, så lånte noen kameraet mitt og tok et stilig bilde av kaian. Jeg har tillatt meg å radbrekke det litt med min mangelfulle editerings-kunnskaper:

post-126935-0-05810200-1332887242_thumb.jpg

Originalen ser slik ut:<br>post-126935-0-51209200-1332887251_thumb.jpg

• Liker 4
Skrevet

Ser ut som et kjempe bra treff! (selv i noen litt dårlige områder azathosk)

Får håpe det ikke blir for lenge til neste mulighet igjen!

Skrevet

Da vi var på pub'en, så lånte noen kameraet mitt og tok et stilig bilde av kaian. Jeg har tillatt meg å radbrekke det litt med min mangelfulle editerings-kunnskaper:

Jeg påtar meg æren for selve eksponeringen der. Skulle bare teste kameraet, og det ble jo en artig test. Viser også at noen bilder må redigeres for å bli virkelig bra.

Kan vi kalle det et "joint-effort-art-project"?

Skrevet

Det der syntes jeg var et veldig bra portrett av kaian! Kunne kanskje ønske meg at han hadde blikket mer festet i kamera, men det er også det eneste.

Skrevet (endret)

Det der syntes jeg var et veldig bra portrett av kaian! Kunne kanskje ønske meg at han hadde blikket mer festet i kamera, men det er også det eneste.

Er det trist at jeg får til gode portretter når jeg ikke prøver, og generellt dårlig portretter når jeg faktisk prøver?

(edit: og når Tom gjør redigeringa, selvfølgelig)

Endret av azathosk
Skrevet

hvis en planlegger portretter så har ofte den du tar bilde av en tendens til å "binde seg", noe som gjør at portrettene nødvendigvis ikke blir så bra. det mest perfekte, etter min erfaring, er å ha noe å avlede personens fokus med slik at den slapper mer av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...