Gå til innhold

[Løst] Hvilken class skal jeg velge? Hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp startet igjen med wow :) Eller dvs, jeg har fått scroll of ressurection og bestemte meg for å prøve igjen :)

 

 

Det jeg lurer på er; Jeg tenkte å bruke scrollen på en char som kan være både healer og dps. Liker veldig godt druid, så jeg lurer på om den er underpowered nå? (vennene mine sier det ..) Eller om det er noe annet jeg heller bør ta? F.eks paladin, liker det også :) Men aller best liker jeg druid, så lurer på om den er god som healer og dps? :) Og hva er den best som?

 

 

 

 

- Nikolai

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte mye før, men var lenge siden. Alltid vært stor fan av Huntere! testa litt for ett år siden (tenker jeg), levla en hunter til 10 PvP til lvl 20, stoppet han fra å få mer xp, spilte kun PvP, toppet listene hver gang! Det er kanskje ikke klassen du er ute etter, men på den andre siden kan de jo ha tanke pet, de kan heale petsa, og de er selv kraftige DPSer.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du trenger å tenke så fryktelig mye på hva som er underpowered eller ikke akkurat nå, det forandrer seg hele tiden etter hvert som Blizzard prøver å balansere ting. Det viktige er egentlig hvilken spillestil du liker, og hvilken klasse du synes er morsomst å spille. Både druid og paladin kan jo gjøre alt (tank/heal/dps), så det avhenger vel egentlig av hvilken av dem du synes er kulest. Jeg har en 85 druid (tank ms, resto os) som jeg synes er utrolig gøy å spille, mye på grunn av versatiliteten til klassen. Det eneste jeg misliker med å tanke som druid er at bear form er så stor at det er fort gjort at den dekker over store deler av skjermen i innendørs instances.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du trenger å tenke så fryktelig mye på hva som er underpowered eller ikke akkurat nå, det forandrer seg hele tiden etter hvert som Blizzard prøver å balansere ting. Det viktige er egentlig hvilken spillestil du liker, og hvilken klasse du synes er morsomst å spille. Både druid og paladin kan jo gjøre alt (tank/heal/dps), så det avhenger vel egentlig av hvilken av dem du synes er kulest. Jeg har en 85 druid (tank ms, resto os) som jeg synes er utrolig gøy å spille, mye på grunn av versatiliteten til klassen. Det eneste jeg misliker med å tanke som druid er at bear form er så stor at det er fort gjort at den dekker over store deler av skjermen i innendørs instances.

Hehe takk for svar ;)

 

Valgte druid uansett, plutselig i en patch er noe op, og i en annen kan det plutselig være under powered. Men liker druid, og valgte da det :)

Lenke til kommentar

Må vel si meg enig i Te'om her. Du kan velge hvilken klasse du vil spille selv. Om det er en klasse som dominerer veldig vil det bli justert ned (selv om det til tider kan ta litt tid :p). Så å velge ut i fra hva som er best akkurat nå vil jo ikke staffe andre enn deg selv. Spill det du vil spille =)

Lenke til kommentar

Hvor lang tid (in-game time) tar det sånn ca. fra 80-85? :)

Jeg brukte ca 24timer played som mage, uten noe rested, eller noen form for heirlooms, så rimelig overrasket over at det gikk så kjapt selv.

Hmm, ja det var jo bra kjapt, regner med å bruke litt i overkant av 24 timer jeg da. Har ikke gjort lvl 80-85 questa før, aldri spilt Cataclysm :) Dette blir spennende, alt er jo nytt :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor lang tid (in-game time) tar det sånn ca. fra 80-85? :)

Jeg brukte ca 24timer played som mage, uten noe rested, eller noen form for heirlooms, så rimelig overrasket over at det gikk så kjapt selv.

Hmm, ja det var jo bra kjapt, regner med å bruke litt i overkant av 24 timer jeg da. Har ikke gjort lvl 80-85 questa før, aldri spilt Cataclysm :) Dette blir spennende, alt er jo nytt :D

Ja den nye tileggspaken er grom men senere i år kommer jo mist of pandaria :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...