Gå til innhold

Jobb som 13 åring


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Er ei jente på 13 år som virkelig har lyst på en liten deltidsjobb. Bor i Møre og Romsdal så noe rudt der hadde vært fint. Noen som har noen forslag ?? Har vært barnepasser før,så har litt erfaring med det,men vil gjerne jobbe som avisbud,eller å plassere varer på en butikk,men hvet ikke hvilken. Fint med tilbakemelding ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynte selv å gå med avisen på hverdager da jeg var 13 år. Om du ikke er redd for vær og vind, og ikke har problemer med å stå opp tidlig så er det egentlig ganske greit arbeid. Denne avisjobben/arbeidserfaringen min ble også avgjørende da jeg søkte min neste jobb, hvor jeg ble prioritert foran mange andre søkere.

 

Nå vet jeg ikke hvilke aviser dere har der du bor, men det vet helt sikkert du; da er det bare å sende inn søknad.

Lenke til kommentar

begynte selv hos BA som 13 åring. fikk bare lønn og jobben var litt dritt i seg selv da jeg måtte jobbe tidlig på søndagen og sykkle opp et stort fjell bare for å starte på ruta mi. ble dritt lei så jeg sluttet.

 

så startet jeg hos et stort, kjent firma i møre og romsdal avd min by. hos Hareid Elektriske så har de veldig mye jobb for alle. mye arbeid som man ikke trenger utdanning til og ikke stiller krav til alder. eks logistikk arbeid, administrasjon, salg - expert avd, diverse hjelp. å ha en stor aktør på CV'en sin til senere er veldig lurt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...