Gå til innhold

Hvordan/hvor finner man "Spoiler" funksjonaliteten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævlig irriterende å ikke ha klemmer på Mac. Man må inn på menybaren &--#62; tegn &--#62; browse gjennom og finne. Eller er det en usynlig command for dette?

Det er visstnok [ ] på Mac, en kompis av meg sier de gjemmer seg under tast 8 og 9, selv om det ikke er synlig på tastaturet.

 

Ellers for å få spoiler klikker man på det lille ikonet til høyre for "viskelæret" i editoren (Det står "Spesiell BB kode" når du tar musa over den), da kan man velge spoiler hvis man vil :)

 

 

EDIT: La til en blank linje

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

Jævlig irriterende å ikke ha klemmer på Mac. Man må inn på menybaren > tegn > browse gjennom og finne. Eller er det en usynlig command for dette?

 

Alt + 8 og Alt + 9 gir deg [ og ].

 

 

Det kommer jo etter det man har sitert. Genial funksjon gitt.

 

Er det noe som er problematisk? :)

Lenke til kommentar

Fair enough at bilen er noe kjedelig, men å ta testen med en klype salt er jeg ikke enig i. Testen er av TÜV, de som har godkjenner bilen du kjører.

Jævlig irriterende å ikke ha klemmer på Mac. Man må inn på menybaren &--#62; tegn &--#62; browse gjennom og finne. Eller er det en usynlig command for dette?

Det er visstnok [ ] på Mac, en kompis av meg sier de gjemmer seg under tast 8 og 9, selv om det ikke er synlig på tastaturet.

 

Ellers for å få spoiler klikker man på det lille ikonet til høyre for "viskelæret" i editoren (Det står "Spesiell BB kode" når du tar musa over den), da kan man velge spoiler hvis man vil :)

 

 

EDIT: La til en blank linje

Uhm....det funka jo ikke.

 

Uhm....litt usikker her ja.

 

 

 

Lenke til kommentar

 

&--#60;p&--#62;

&--#60;br&--#62;Marker sitatet (teksten i tekstfeltet) før du trykker på «Spesiell BB-kode».&--#60;br&--#62;
&--#60;br&--#62;&--#60;br&--#62;&--#60;/p&--#62;

 

 

Se der ja. Men nok en gang, hvis dette er noe man mener at skal brukes så MÅ det legges ut en veiledning for alle som ikke er programmere også kan forstå.

 

Edit: Det ligger ikke engang i FAQ'en såvidt jeg kan se.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Se der ja. Men nok en gang, hvis dette er noe man mener at skal brukes så MÅ det legges ut en veiledning for alle som ikke er programmere også kan forstå.

 

Edit: Det ligger ikke engang i FAQ'en såvidt jeg kan se.

 

Jeg skal se hva jeg får til!

 

Men, å si man må være programmerer for å forstå hvordan man bruker spoilere, er å overdrive. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...