Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer ikke ved suging eller runking .

Anbefalte innlegg

Hei.

Har oppstått et problem sammen med kjæresten min.

Har kjent henne i snart 2 måneder.

Vi har ikke hatt sex sammen enda på grunn av at hun har hatt mensen i forrige uke. Og at hun har datteren i helgen så vi kunne ikke ha sex fordi datteren kunne plutselig våkne å komme på stuen.

Det som da har skjedd er at hun har runket meg og sugd meg,men jeg kommer aldri når hun gjør det.

Vi kan holde på ca.15-20 minutter men ingenting skjer.

Samme skjedde i natt,men jeg fingret henne først for å se om jeg kunne komme etter det.

Flere som har hatt det sånn?

Hva er problemet mitt?

Sitter sikkert en sperre i hodet mitt?

Håper det ikke fortsetter slik,for ser at min kjæreste blir lei seg og tror at hun er problemet. :(Anonym poster: 0755d8a9d40a44150ad6478775e3e25c

Videoannonse
Annonse

Skjønner at det er kjipt ja.. Men for å trøste deg med andres misnøye kunne det vært værre:

Senest i går hadde jeg konstant sex i 1 og en halv time, da inkludert oral, vaginal og analsex. Jeg kom ikke.. Kjæresten min er veldig flink, men jeg holder ut ekstremt lenge, jeg har aldri "lært" meg til å holde lenge og jeg onanerer lite, men når jeg først gjør det går det fort med en time.

Dog godtar jeg det og koser meg med å gi min frue kraftige orgasmer og er fornøyd med det. Anonym poster: 047c4cfe010e3f98c7fb500c0c0db18b

• Opprett ny...