Gå til innhold

[Løst] ASUS GeForce GTX 560Ti problemer HJELP


sikkane

Anbefalte innlegg

Hei bygde en pc får en kompis i går alt gikk bra, men så startet problemet fikk opp denne feilmeldingen her post-88458-0-32481500-1331810107_thumb.png

 

prøvde å oppdatere driveren til den nyeste Version:

 

296.10 WHQL

Release Date: 2012.03.13

 

men fikk fortsatt samme problemet, leste på nette at mange hadde samme problemet noen, hvordan man kan fikse dette?

 

pc specs

post-88458-0-48087100-1331810490_thumb.png

 

bare anna kabinett/cpus vifte

 

helt stock ikke overclocka.

 

takk mvh håvard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har samme skjermkort. Oppdater driveren til den nyeste. Du finner den på www.geforce.com/drivers

 

Edit: leste ikke godt nok, beklager..

 

Hvor varmt er kortet ditt når det skjer?

 

Den nyeste driveren er helt ny, med det så mener jeg at det kan være noe feil med den..

 

Prøv å nedgrader til en eldre, mer stabil driver om dette fortsetter. Jeg har fortsatt forrige driver på mitt 560ti. Funker fint.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Hvor ofte skjer det? I mitt tilfelle, så skjedde det bare når jeg drev på med programmer som krever grafikk som skyrim og youtube. Jeg prøvde å sette opp responstiden, fjerne spyvare. Jeg oppdatere driverene, men det fungerer aldri. Jeg prøvde også å sette PC-en tilbake til fabrikksetting. Ingen av dem løste problemet.

Lenke til kommentar

Har du oppgradert andre drivere i systemet og? f.eks. Chipset?

Hadde samme problem med ett 8800GTX paa en dell maskin en stund uten aa finne ut hva det var, men der ga det seg av seg selv... kan vaere overoppheting eller ustabil power ogsaa dette.

Forsoek med siste chipset drivere (eventuelt fra intel selv), oppdater BIOS til siste versjon og eventuelt test med en annen minst like sterk power hvis du har muligheten for det.

Lenke til kommentar

Har nå prøvd å slettet skjermkort drivern oppdatert net framework, intel chlipset, å nyeste biosen så instalert driver på nytt.. dette skjer da jeg spiller wow så er ikke under noe heavy load som helst, får bluescreen så kommer den meldingen så crasher spillet

 

gpu`n ligger på ca 40grader Celsius

cpu ca 30grader

da man spiller wow på ultra i 25mans raid

takker får alle svar

Endret av sikkane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...