Gå til innhold

Missionbassert snik og skyt spill til xbox360?


Mazeking

Anbefalte innlegg

Har spilt mye spill gjennom tidene og som det pekes til i mange artikler for tiden så er det lite nytt som tilføres FPS spillene nå om dagen.

 

Kunne tenke meg å spille et eller annet militært/spion skytespillspill der man får et mission og må snike seg rundt og utforske og knerte folk og bryte seg inn sprenge ting osv, tempo. Litt ala Project IGI som var på PC i gamle dager. Spillet Black som var på gamle XBOX var også veldig bra da man hadde brett man måtte snike seg igjennom og knerte folk og finne ymse ting, det var riktignok veldig lineært, men man spilte alene uten en masete squadleader og teammates som kalte deg opp over radioen hele tiden og ga deg nye ordre hvert 15. sekund.

 

Et av de bedre spillene jeg noensinne har spilt må være Agent 47, HITMAN spillene. Hater der det bare pøser på med fiender og du MÅ ta en framlagt vei for å nå målet framfor å være smart, taktisk eller annet og komme deg rundt på DIN måte.

 

Noen som har tips der man kan snike seg rundt, utforske og gjøre ting i sitt tempo uten at den masse squads og teammates maser om at du må gjøre ditt og datt for å nå målet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle til å si hitman, men ser du har kjennskap til de. Bra! :thumbup:

 

Hva med Tom Clancy-spillene? (Splinter Cell, Rainbow 6, etc.)

Eller dishonored? (trooor det skal være ganske hitman-lignende, men kan ikke si noe sikkert der.

 

Hadde uansett anbefalt Tom Clancy spillene.

 

Edit:

Commandos hadde også vært verdt titten?

Og Assassins Creed.

 

Edit2:

Nevermind Commandos. Tviler på at noe der finnes til xbox360.

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar

Takker for tips! Skal sjekke ut.

 

Apropos Ghost Recon. Er ikke det sånn velig Call OfDuty aktig der man "MÅ" følge et scenario og fienden kaster 200 mann etter deg på samme sted hvis du forsøker å "skyte deg igjennom" en sperring?

 

Vel vel. får se om jeg finner demoer på disse spillene og tråle i brukt hyllene.

 

Hva med spillet saboteur? Er det noe i samme sjanger?

Lenke til kommentar

Metal Gear Solid Collection kom får litt siden følger med MGS2/3 og peace walker. Hvis du ikke er imot spill fra tidlig 2000 så er Deus Ex verdt et forsøk der har du muligheten til å gå "guns blazin'" skyte alle du ser, melee fyr, non-lethal way (elsker den måten) eller en kombinasjon. Så har vi Thief 1, 2 og 3 kan kalle det bestefaren til Assassin's Creed bare med mer sniking. Dues ex og thief er bare på pc hvis jeg husker riktig. Kom akurat på SWAT 4 det er et fps spill som er mer taktisk en de fleste tar man under en håndfull kuler er man død man kan velge mellom mange våpen som halger, maskinpistoler og gevær til Peppergun og tazer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...