Gå til innhold

Beste skjermkort til 2000kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zptac sine skjermkort yter veldig godt, så ville jeg igjen kjøpt fra dustinhome.no, billigere men tar litt lenge tidå få det

For meg i Trondheim så tar det nøyaktig like "lang" tid. Altså 2 dager. Så nei, Dustin er ikke noe tregere med annet man bruker hentebu fra Komplett, noen som ikke alltid er like praktisk eller tilgjengelig for alle.

Endret av fUsiOn
Lenke til kommentar

vell bor her nord så vil ta litt lengre tid for meg enn for deg fUsiOn

Om du bor i nord eller ikke er jo irrelevant, Mgut. Poenget her er at du gav inntrykk av at Dustin er tregere til å levere enn Komplett, noe som i seg selv ikke gir mening da begge nettbutikker bruker en dag fra sin lokasjon til Oslo. Fra Oslo går det vidre med posten for begges deler, så om posten er treg til deg så er ikke det Dustin eller Komplett sin feil, men Posten.

Endret av fUsiOn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fortsatt, tror nok 560 ti 448 vil være det beste til under 2000kr siden 7850 yter bare litt bedre enn 560 ti og da ligger vell 560 ti 448 på passe linje med 7850?

 

Prisen på 7850 blir rundt 2000kr, imens nå er det tilbuds pris hos dustin for 560 ti 488 til 1600kr.

Lenke til kommentar

Fortsatt, tror nok 560 ti 448 vil være det beste til under 2000kr siden 7850 yter bare litt bedre enn 560 ti og da ligger vell 560 ti 448 på passe linje med 7850?

 

Prisen på 7850 blir rundt 2000kr, imens nå er det tilbuds pris hos dustin for 560 ti 488 til 1600kr.

 

HD 7850 går for 1850kr, og helt ærlig ville jeg gått for HD 7850 (det yter litt bedre i noen spill, men ellers er det for det meste likt)

 

greia med HD 7850 er at man får ett kort med mye bedre kjøling enn det Zotac kortet, og lavere strømforbruk, strømforbruket er ikke det viktigste da de mang kjøper 200-500W mer enn de trenger uansett

 

men for systemer som trenger en fin oppgradering, som for eksempel en HP, så er det fint å ha noe som trekker lite strøm og har stille kjøling, for sånne kabinetter bråker med sånn kjøling som Zotac kortet har

Lenke til kommentar

Njaa, skjønner! :) Det var jo et 560 ti 448 som ble utsolgt hos dustin, med god kjøling osv, kommer ikke det tilbake eller har de bare kupp nå att de selger alle og slutter å selge de? :)

 

hvis jeg husker riktig var/er GTX 560 Ti 448 bare ett limited edition kort, så det kommer nok ikke tilbake, og sikkert derfor det er på tilbud

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...