Gå til innhold

Laste ned bilder FRA T610 TILPC'n????????????


Anbefalte innlegg

Jeg har akkuratt skaffet meg vidunderet t610, jeg kjøpte også en kabel i håp om å bruke mobilen som digitalkamera. Jeg skulle lagre bildene på datamaskina mi, men har ikke funnet ut en mulighet for å gjøre dette.. så er det mulig?? å hente bilder inn på pc'n???

 

Takk for alle innlegg!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei desverre :(

Foreslår at du går tilbake til butikken og sier at ikke kabelen virket slik som var tenkt. Spør pent om å få bytte den til en bluetooth plugg. Eller infrarød adapter. En annen mulighet er å sende bildene på mail fra telefonen men det blir jo dyrt i lengden hvis du skal overføre mange bilder

Lenke til kommentar

Velkommen til forumet :wink:

 

Neste gang må du ikke bruke så utrolig mange utrops eller spørsmålstegn etterhverandre, da er det større sjans at du får mer seriøse svar hvis du ikke overdriver.. Skal ikke si det så mye selv siden de fleste her vet hvorden mine første 300 innlegg var, men jeg prøver så godt å legge det bak meg :oops:

 

Jeg har desverre ikke noe svar på det du spurde om, men jeg tenkte jeg bare skulle minne deg på noe :)

Lenke til kommentar
Jeg har desverre ikke noe svar på det du spurde om, men jeg tenkte jeg bare skulle minne deg på noe :)

Og dine neste 453 innlegg er like fucka?

Det jeg mener er at en må være seriøs, og det eneste var for mange spørsmålstegn.. Ikke det verste da, men det var også det første innlegget, og en blir bedre kjent etter hvert og mer seriøs..

scirocco: Jeg så absolutt ingen ting seriøst i din post nå, så du er ikke bedre.. Gi nå gutten en sjans til å føle seg velkommen hit på forumet da :smile:

Lenke til kommentar
scirocco: Jeg så absolutt ingen ting seriøst i din post nå, så du er ikke bedre.. Gi nå gutten en sjans til å føle seg velkommen hit på forumet da :smile:

Hva er vitsen med det? For å senke nivået på forumet enda mer? Senkes det mer nå er vi snart nede på barnehagestadiumet. Det sier seg vel selv at når en trår ut av døra for første gang i livet kunne det vært greit å lese et par liveregler først. Som at du leser nettikette før du bruker internett til noe mer enn å lese websider og å lese retningslinjene før en bruker dette forumet.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med det? For å senke nivået på forumet enda mer? Senkes det mer nå er vi snart nede på barnehagestadiumet. Det sier seg vel selv at når en trår ut av døra for første gang i livet kunne det vært greit å lese et par liveregler først. Som at du leser nettikette før du bruker internett til noe mer enn å lese websider og å lese retningslinjene før en bruker dette forumet.

 

Det der er direkte unødvendig. Tviler faktisk på at noen her på forumet tråkket rett i første innlegg. Greit nok at "noen" brukte litt lang tid på å oppfatte beskjeden, men sånn er det, og det er ihvertfall ikke noe poeng å senke standarden ved å komme med slike innlegg som du gjør.

Lenke til kommentar
Det der er direkte unødvendig. Tviler faktisk på at noen her på forumet tråkket rett i første innlegg. Greit nok at "noen" brukte litt lang tid på å oppfatte beskjeden, men sånn er det, og det er ihvertfall ikke noe poeng å senke standarden ved å komme med slike innlegg som du gjør.

Noen har tydeligvis ikke skjønt poenget. Kanskje har det noe med alder å gjøre. Kanskje er det noe annet. Hvem vet. Faktum er i alle fall at nivået på hele amobil-forumet er like spennende som undertøysreklamen på forsiden av amobil.no. Teknologi og mobiltelefoni er ikke lenger i det viktigste, ei heller saklighet og journalistisk integritet. Dette er muligens noe en må regne med når redaksjonen på amobil.no består av 15-åringer som skriver artikler med så lavt intellektuelt nivå at selv en greker uten norskkunnskaper ville himlet med øynene hvis han leste artiklene. De eneste som gidder å lese slike artikler er 15-åringer selv, noe som tydelig gjenspeiles i dette forumet.

 

Scirocco - som neppe gidder å stikke hodet innom mer

Lenke til kommentar

Her holdt jo sakligheten et veldig høyt nivå ja! :wink: Tror nok at en god del av brukerne her inne har passert 15-års alderen og vel så det. Og et forum er jo ikke ment for å være spennende, men for å svare og stille spørsmål på samt ha noen diskusjoner på hva man liker best!

 

Når det gjelder amobil så er jo det helt uavhengig forumet. At redaskjonen i amobil styres av 15-åringer var jo en veldig reflektert uttalelse! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...