Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venninna til kjæresten min var utro, min vil ta "skylda"


Anbefalte innlegg

Her om dagen var det en fest der venninna til kjæresten min var utro mot typen sin. Alt greit der tenker jeg, men så fortalte kjæresten min at om typen hennes fikk vite det så ville hun ta skylda. Jeg sa med en gang at det var helt uaktuelt fordi det ville gå utover meg og henne i andres øyne.

 

Det er vel ikke feil av meg å reagere på noe sånt? Jeg syns at det var et oppriktig idiotisk forslag, når noen gjør noe dumt så er det deres egen feil og de får ta støyten selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt klart. Når noen føkker det til så får de ordne opp selv. Noe annet bør det ikke være snakk om engang :)

 

EDIT: Av ren nyskjærrighet, hvordan hadde dama di tenkt til å ta skylden for at en annen jente har hatt seg med en annen gutt?

Endret av mariu1519
Lenke til kommentar

Don't do the crime if you can't do the time osv...

 

Venninnen til dama må stå for det hun har gjort. Synes ikke du bar la deg misbruke i andres "lek med hverandres følelser". Det kommer bare til å gå utover deg til slutt. Særlig dersom sannheten kommer for en dag.

 

Forstår at hun mener vel, men det er sjeldent særlig lurt å lyve om slikt, og klarer ikke venninnen å holde bena samlet for andre menn, ja så var det kanskje ikke sann kjærlighet med han andre fyren alikevel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...