Gå til innhold

Sniktitt: Panasonic Eluga og Eluga Power


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oye: Det har du jaggu rett i. Den ble glemt fjernet fra faktaboksen. Nå er den fikset :)

 

(edit)

 

Ser forresten at Gsmarena mener å vite at Eluga Power skal få LED-belysning. Den har et felt under kameralinsen som ser ut som om det kanskje kan bli brukt til noe - det burde iallfall være plass til en dobbel LED der, og så uferdig som produktet virket på messen kan det hende at det kommer fysiske endringer før den er i butikk. Pressemeldingen har imidlertid ikke noen info om kamerabelysning, så jeg jeg lar den være borte i begge faktaboksene her.

 

Androidguy: Spennende at noen tør å vise frem noe som virket såpass uferdig som Eluga Power. Ikoner som ikke var sentrerte på skjermen og veldig smått innhold på en kjempeoppløst skjerm. Vanligvis ønsker ikke selskaper å vise frem modeller som er såpass tidlige, men det kan virke som om Panasonic har ambisjoner igjen. Litt kaos i mobilhyllene er en fin ting, så jo flere produsenter, jo bedre - de presser jo hverandre, og trenden med vanntett/vannavvisende er jo utelukkende bra for oss nordboere :)

Endret av fjarle
Lenke til kommentar

Hmm! Ved første ørekast høres det ut som om du har rett, men følgende oppslag på Ordbok.no gjorde meg usikker igjen - så jeg lar artikkelen stå som den er:

 

luke

 

I luke f1 el. m1 (besl med II lukke)

1 lem, liten dør til å stenge en åpning med; en av flere (tre)lemmer til å dekke lasterom med kjellerl- / mannskapet tok av l-ne

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...