Gå til innhold

[Løst] Skjerm til gaming (2-3k)


Anbefalte innlegg

Jeg har også DELL U2312HM. Spiller litt BF3 og Black ops, og har ikke merket noen form for etterslep(men jeg har heller ikke et trent øye for slikt). Skarphet, innsynsvinkel og den ekstra plassen i høyden gjør den i mine øyne til et glimrende kjøp prisen tatt i betraktning. Pen å se på er den og... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser pinadø ut som om du har rett! inv_biggrin.gif Jeg har egentlig aldri hørt om lignende med skjermer som har så lav input lag. Nå skal det likevel sies at dette bare er en bit av en lengre strekning. Overgang mellom piksler og forsinkelse mellom bilder gjør at skjermen ikke på langt nær er like rask som en 120Hz skjerm totalt sett. At den er god til casual gaming tviler jeg ikke på, men det kan også bli sagt om storebror U2412M til tross for den tilsynelatende store forskjellen i simpel input lag. :)

 

U2312HM-ghosting.jpg.pagespeed.ce.Bg7y6rh9x0.jpg

 

Dell U2312HM - 120Hz skjermer med høyere input lag gjør det bedre

enn dette på duplikat-testen, men det er slett ikke verst for en IPS skjerm.

 

 

 

 

hehe ja ;p

 

 

Jeg anbefaler 23" fra dell pga denne testen, da 23" og 24" har like god bildekvalitet. Men pga 23" er en "del" raskere så anbefaler jeg den ;p Sitter på 24" skjerm selv, å jeg synes det er litt for stort. Spesielt når du sitter maks 50 cm fra, å som regel nærmere :)

Lenke til kommentar

Ser pinadø ut som om du har rett! inv_biggrin.gif Jeg har egentlig aldri hørt om lignende med skjermer som har så lav input lag. Nå skal det likevel sies at dette bare er en bit av en lengre strekning. Overgang mellom piksler og forsinkelse mellom bilder gjør at skjermen ikke på langt nær er like rask som en 120Hz skjerm totalt sett. At den er god til casual gaming tviler jeg ikke på, men det kan også bli sagt om storebror U2412M til tross for den tilsynelatende store forskjellen i simpel input lag. :)

 

U2312HM-ghosting.jpg.pagespeed.ce.Bg7y6rh9x0.jpg

 

Dell U2312HM - 120Hz skjermer med høyere input lag gjør det bedre

enn dette på duplikat-testen, men det er slett ikke verst for en IPS skjerm.

 

 

 

 

hehe ja ;p

 

 

Jeg anbefaler 23" fra dell pga denne testen, da 23" og 24" har like god bildekvalitet. Men pga 23" er en "del" raskere så anbefaler jeg den ;p Sitter på 24" skjerm selv, å jeg synes det er litt for stort. Spesielt når du sitter maks 50 cm fra, å som regel nærmere :)

24" for stort?! :p Jeg synest min 28" er alt for liten. ^^ Og jeg sitter rundt 50-100cm fra skjermen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...