Gå til innhold

Finne cheats til counter-strike ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du er lei så foreslår jeg at du prøver et annet spill. Det finnes mange andre spill, så er bedre at du koser deg med et du liker en at du ødelegger Cs. Det er ikke noe gøy for andre om du cheater, det må du da forstå?

Du kan også prøve noen av modene til cd, som Wc3 og superhero. Det eneste du trenger for å prøve en slik er å joine en server som bruker det. Du finner noen her.

 

Men ikke cheat, det resulterer bare i andre også bli lei Cs og begynner å cheate, så er vi igang.

Lenke til kommentar

Jeg innrømmer gjerne det jeg.. jeg har wallhack til cs på maskina mi jeg.. og jeg bruker det også... mot PODboter... det er et par grunner til det..

 

1. podboter bruker wallhack, så hvorfor skal ikk jeg..

 

2. Man lærer hvor hodet til motstander er til en hver tid, slik at jeg faktisk sikter bedre nå enn det jeg gjorde før..

 

 

men cheate online eller på lan? det er fy!

Lenke til kommentar

cheats er HELT fint når man spiller mot maskinen. Spiller man online, cheater man ikke. Hva er moro med det? Hva er moro med å spille i "god-modus"? Dersom du ønsker å bli god i et spill, cheater du ikke. Du spiller fair and square, øver og trener. Selv bruker jeg cheats kun når jeg står helt fast et sted og ikke kommer meg videre. I stedet for å bruke x antall timer på å forsøke å komme videre, finner jeg en cheatcode som kan benyttes for å klare oppgaven. Deretter slår man av cheats,

 

For et par år siden var det noen "moroklumper" som hadde modifisert flyene i MS combat simulator, slik at de fikk egenskapene til f.eks. F-16. Det var sikkert moro en liten stund å ødelegge for alle andre, men over tid ble det bare tull. Dersom folk skulle cheate i stor skala, ville de ødelegge for andre som faktisk ønsker å ha det moro på likt grunnlag. Slike cheatere fortjener null respekt!

 

Det er i alle fall min mening.

Lenke til kommentar
cheats er HELT fint når man spiller mot maskinen. Spiller man online, cheater man ikke. Hva er moro med det? Hva er moro med å spille i "god-modus"? Dersom du ønsker å bli god i et spill, cheater du ikke. Du spiller fair and square, øver og trener. Selv bruker jeg cheats kun når jeg står helt fast et sted og ikke kommer meg videre. I stedet for å bruke x antall timer på å forsøke å komme videre, finner jeg en cheatcode som kan benyttes for å klare oppgaven. Deretter slår man av cheats,

 

For et par år siden var det noen "moroklumper" som hadde modifisert flyene i MS combat simulator, slik at de fikk egenskapene til f.eks. F-16. Det var sikkert moro en liten stund å ødelegge for alle andre, men over tid ble det bare tull. Dersom folk skulle cheate i stor skala, ville de ødelegge for andre som faktisk ønsker å ha det moro på likt grunnlag. Slike cheatere fortjener null respekt!

 

Det er i alle fall min mening.

 

Jupp. det er jeg og enig i. Men i cs mot podbots så er det litt anderledes. podboter har wallhack og de sitter og kikker på deg konstant selv om du står på andre siden av veggen. og jeg syntes det var veldig god trening.. for man kan da trene på å skyte bedre og raskere.. slik at man ikke trenger cheats online. :) jeg har økt online-statsen min fra 2,5/1 K/D-ratio til 3-4/1 K/D ratio etter at jeg trente litt på denne måten. :)

 

p.s. K/D-ratio = Kill/Death-ratio. ;)

Lenke til kommentar

ja jo.. for stats er jo hele poenget med å spille online.. ah ja.. har jeg en dårlig stats så reconnecter jeg tvert! bleh! æsj! hater statsh*rer.

 

Men det morsomste er å ødelegge for statmonkeys.

 

Edit: Snakker da om public.

Clan matches er en helt annen sak.

Lenke til kommentar

Man blir bare dårlig av å cheate da! hvorfor? fordi man må prøve å late som at man ikke cheater hele tiden for å ikke bli banned og dessuten er det morro på andres bekostning!

 

Ja jeg har testet cheats mot bots og på nettet og har bare en ting og si... cheats er lamt og du blir ikke god av det.. Play hard Go pro!

Lenke til kommentar
Man blir bare dårlig av å cheate da! hvorfor? fordi man må prøve å late som at man ikke cheater hele tiden for å ikke bli banned og dessuten er det morro på andres bekostning!

 

Ja jeg har testet cheats mot bots og på nettet og har bare en ting og si... cheats er lamt og du blir ikke god av det.. Play hard Go pro!

 

spiller KUN med wallhack mot podboter... og man lærer seg de riktige bevegelsene der.. for man holder siktet instinktivt bedre... nei jeg spiller ikke bare om stats, men det er jo morsommere å spille når man spiller BRA er det ikke? og podboter cheater jo de og... de har jo wallhack, så da skjønner jeg ikke hvorfor ikke jeg skal ha det.. nei, det nytter ikke å krangle mot meg på det punktet.. jeg HAR blitt bedre av det, for jeg har lært meg å sikte riktigere.. prøv selv. last ned wallhack, spill f.eks dust... du mot 16 boter.. de kun pistol, du hva slags våpen du vil.. da MÅ du sikte bedre for å overleve... er bare sånn det er det.. og da spiller du bedre til slutt public også...

Lenke til kommentar
er det noke eg må laste ned eller ligger det på spillet ?
du må laste de ned.. men du må også vite at podboter bruker wallhack. de sitter og sikter på deg hele tia.. og så fort du kommer mot de så snur de seg 180% rundt og skyter deg i huet.. så jeg vil anbefale at du kun bruker det som aimtrening. er ikke noe å spille fast med.. cs er best mot mennesker.. søk på www.google.com etter podbot+cs så finner du det nok..
Lenke til kommentar
Hei...

 

Har spillt cs en stund nå og begynner og gå litt lei, så da tenkte jeg at cheats ville vært gøy, men hvor  finner jeg slike cheats? noen som har no tips?

 

 

 

mvh  

Joakim

 

Joda , cheats skal du få , bare legg ut HL nøkkelen din hær du

så skal vi alle hjelpe deg og finne cheats.

 

Ingen problem stol på oss .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...