Gå til innhold

Facebook var nede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bare jeg som fikk problemer med følgende setning?

Ifølge Twitter-meldinger var brukere i Storbritannia, Frankrike og Tyskland ha problemer med å logge seg på den populære sosiale tjenesten, men også fra Afrika og Midtøsten meldte brukere om problemer.

Synes egentlig hele setningen var på tryne. Det går ikke å oversette enkeltord fra engelsk, og forvente at setningen blir korrekt norsk.

Ser frem til at fb faller ned for en dag! Kansje man finner folk i byen da?? Like zombies!

Endret av warpie
  • Liker 1
Skrevet

Bare jeg som fikk problemer med følgende setning?

Ifølge Twitter-meldinger var brukere i Storbritannia, Frankrike og Tyskland ha problemer med å logge seg på den populære sosiale tjenesten, men også fra Afrika og Midtøsten meldte brukere om problemer.
Synes egentlig hele setningen var på tryne. Det går ikke å oversette enkeltord fra engelsk, og forvente at setningen blir korrekt norsk.Ser frem til at fb faller ned for en dag! Kansje man finner folk i byen da?? Like zombies!

Rettet!

Skrevet

nåhh det var nå ikke tilgang her i 0630-0700 tiden da.

men men, varierte noe sikkert fra plass til plass..

synd det ikke varte lengre, så kanskje man hadde truffet lykklige folk ute..

Skrevet

Det må ha vært 30 minutter pur terror for de aller mest avhengige.

Jeg måtte manuelt urldecode en URL! Altså bytte %3A til : og alle %2F-ene til /-er og ikke minst %3F-en til ?. Jævlig unødvendig.

Skrevet

Det må ha vært 30 minutter pur terror for de aller mest avhengige.

Jeg måtte manuelt urldecode en URL! Altså bytte %3A til : og alle %2F-ene til /-er og ikke minst %3F-en til ?. Jævlig unødvendig.

OOOOW! THE PAIN!!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...