Gå til innhold

Små høyttalere - hjelp til valg?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg håper på bistand.

 

Skal ha hjemmekontor 1-2 dager i uka det neste året for å jobbe med en lærebok, for meg fungerer det best å ha musikk på relativt høyt.

 

I dag har jeg en 5 år gammel sak fra Bose med 2 knøttsmå høyttalere på pulten og en sub på gulvet. Føler at lyden blir litt "puslete" fra de kontra anlegget i stua!

 

Plass (størrelse) bør være så lite som mulig, Har bokhyller på begge sidene av pulten og skulle helst hatt noe der, men samtidig åpner jeg for muligheten å heller velge en "alt i ett" løsning, Zeppelin Air eller B&O sin til rundt 8000,-.

 

Føler at sistnevnte blir noe kostbar, men den er innenfor budsjettet!

 

Merk at det ikke er pc høyttalere jeg er på jakt etter, trur eg, men noen som kan ha en egen forsterker og Airplay og dermed få godlyd.

 

På forhånd takk for at du tok deg tid til å svare! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Hei, jeg håper på bistand.

 

Skal ha hjemmekontor 1-2 dager i uka det neste året for å jobbe med en lærebok, for meg fungerer det best å ha musikk på relativt høyt.

 

I dag har jeg en 5 år gammel sak fra Bose med 2 knøttsmå høyttalere på pulten og en sub på gulvet. Føler at lyden blir litt "puslete" fra de kontra anlegget i stua!

 

Plass (størrelse) bør være så lite som mulig, Har bokhyller på begge sidene av pulten og skulle helst hatt noe der, men samtidig åpner jeg for muligheten å heller velge en "alt i ett" løsning, Zeppelin Air eller B&O sin til rundt 8000,-.

 

Føler at sistnevnte blir noe kostbar, men den er innenfor budsjettet!

 

Merk at det ikke er pc høyttalere jeg er på jakt etter, trur eg, men noen som kan ha en egen forsterker og Airplay og dermed få godlyd.

 

På forhånd takk for at du tok deg tid til å svare! :thumbup:

 

Hei,

 

Ta deg en titt på Elac. Får meget gode skussmål.

 

http://www.dynabel.n...att-sort/EC0150

 

Test

http://www.lydogbilde.no/test/elac-am-150-og-airport-express

 

elac-airport-express.jpg

Endret av Petaaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...