Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal til for å bli Kåt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avhengig av hvem du spør. Noen blir kåte av sko, andre av å se på solen, andre igjen av å se på damer. Personlig blir jeg bare kåt om jenta har et utseende som matcher det jeg ønsker, samtidig som hun har en ønsket personlighet...

 

Så, i bunn og grunn blir jeg bare kåt på kjærester. Nå ville jeg aldri kline eller rote med damer som ikke er ønskelige. Er mange fine damer med gode personligheter der ute, så er ikke mangel på personer å ligge med...

Lenke til kommentar

Trenger gutter og være tiltrekt til dama for og bli kåt? Når man rota rundt? Så vist du ikke er tiltrekt til ei dame som du driver og kliner med så blir du ikke stiv? :S .....Randomt spørsmål jeg tenkte på nå :p !

 

Jeg kliner ikke med jenter jeg ikke er tiltrukket av. Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det?

Lenke til kommentar

Inni hannkjønns hjerne så tror jeg det finnes en liten klump med hjerneceller som sender ut følgende signal:

 

KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT.

 

KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT-KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- KÅT- osv.

Det samme har hunnkjønn,men det skal visstnok være en hemmelighet.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...