Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska i venninne, what to do?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har blitt litt fortapt i en venninne, men hun er desverre i et forhold, så er ikke noe håp der. Har ikke lyst å bryte kontakten med hun heller, da hun er litt guttete av seg og utrolig kul å være sammen med.

Hvordan skal jeg komme meg over dette? Noen gode tips?

 

Postet av anonym: 978e80943312b8d3bc479777fc09f7f5

 

 

Det er kanskje lurt med en liten pause.. Men av mine egene erfaringer, så hjalp ikke det stort.. For da kan det fort den andre parten lurer på hvorfor ikke du vil henge sammen med henne lengre. Men kanskje dere ikke skal henge like mye sammen som før.. Det er jo et alternativ. Og ikke bryt kontakten, det lover som regel ikke godt. Det kan bli en kjip situasjon.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor god venninne hun er og hvor åpen du er med henne, men hvis du tør så kan du jo bare være ærlig med henne? Ser for meg 3 mulige utfall her:

 

1. Hun sier hun er forelska i deg også og dropper typen til din fordel (lite sannsynlig hvis hun ikke har vist noen tegn tidligere)

2. Hun blir smigret og aksepterer at du vil ta avstand en liten stund for at du skal komme over det

3. Hun synes du er dum og teit som forteller det og vil ikke være vennen din lenger

Lenke til kommentar

Var nylig i en lingende situasjon (følelsene døde nettopp ut).

Jeg var hodestups i en veldig god venninne, og bare dager før jeg hadde ballet meg opp ordentlig til endelig å prøve på et kyss, ombestemte jeg meg. Jeg tenkte på alle de negative tingene ved å ha et forhold med henne, og falt like etter pladask for en veldig søt jente som har en gjensidig interesse for meg :)

 

Vet det er vanskelig, men prøv å tenk på det negative ved henne, og sjekk opp andre jenter så fort du får muligheten :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...