Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Har et kjipent "problem". Er foreløpig i en bedrift hvor jeg er på en måte på lån, til jeg finner den jobben jeg ønsker. Saken er at det er dame 23 år gammel der, som er ansett. Hun er bare rådeilig. Helt uvirkelig søt og kjekk. Såvidt jeg vet er hun singel.

 

Saken er at fra dag en så har jeg blitt veldig betatt, hun smiler som f. hver gang jeg møter på hun, kanskje hun gjør det til alle. Men av en eller annen grunn får jeg tanken, av å peise doggy på dass med ho. Tenkte før i dag å passere inn på kontoret og prøve fisket litt, men føler jeg dummer meg ut. Er fult klar over at dette er logisk, enten kjør på eller gi faen, men føler det bedre etter å ha lagt ut mitt. For denne jenta er bare så skjønn.

 

 

Er jeg mer mann ved å prøve ut beitet, framfor å være en tulling som ser på?

 

Postet av anonym: 2600bfe8380e8e97cb41359d40de4737

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke pussy boys, det er som jeg sier til alle. Det er bedre å angre på noe man har gjort en å angre på at man aldri gjorde det.

 

Hva skal hun gjøre a? Hva er det verste som kan skje ? At du får et nei liksom.

 

Kjør hardt mannnen.

 

Hilsen Charlo

  • Liker 5
Lenke til kommentar

er jo bare å sjekke henne diskret opp, hvis hun svarer og du merker hun er ombord, er det jo bare å kjøre på. Hvis ikke, nei da er det vell ikke noen krise. Hun vil vell ta forsøket som et kompliment og det er jo ikke akkurat ulovlig eller verdens undergang å ha vært litt "ekstra vennlig"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...