Gå til innhold

Kjøpe Galaxy s2 nå, noen vits?


Redalon

Anbefalte innlegg

Jeg trenger nå sårt en ny telefon, da jeg har hatt noen uhell på min nåværende Desire S, som blir ganske dyrt å fikse.

 

Har nå sett en del på Galaxy s2 som var det beste da jeg kjøpte desire i sommer, og lumia 800, da jeg er litt lei android. Samtidig synes jeg Windows har mye å gå på, så kjøper heller dette neste gang. Disse telefonene ligger til hendholdsvis 499 og 299 på djuice (med abonnement) nå, så prisen passer meg bra!

 

Men nå er det WMC og mye nytt blir annonsert, så jeg er usikker på om det er noen vits i å kjøpe Galaxy s2, om den blir utdatert innen få måneder og jeg må vente minst et år før neste gang jeg får kjøpt ny tlf.

 

Så burde jeg vente en måned eller to på noe bedre?

Pris er og en viktig faktor, så om bedre modeller enn s2 blir veldig mye dyrere er det uaktuelt.

 

Noen tips? :)

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger nå sårt en ny telefon, da jeg har hatt noen uhell på min nåværende Desire S, som blir ganske dyrt å fikse.

 

Har nå sett en del på Galaxy s2 som var det beste da jeg kjøpte desire i sommer, og lumia 800, da jeg er litt lei android. Samtidig synes jeg Windows har mye å gå på, så kjøper heller dette neste gang. Disse telefonene ligger til hendholdsvis 499 og 299 på djuice (med abonnement) nå, så prisen passer meg bra!

 

Men nå er det WMC og mye nytt blir annonsert, så jeg er usikker på om det er noen vits i å kjøpe Galaxy s2, om den blir utdatert innen få måneder og jeg må vente minst et år før neste gang jeg får kjøpt ny tlf.

 

Så burde jeg vente en måned eller to på noe bedre?

Pris er og en viktig faktor, så om bedre modeller enn s2 blir veldig mye dyrere er det uaktuelt.

 

Noen tips? :)

 

Takker for alle svar!

jeg ELSKER min Samsung Galaxy S II, jeg vurderte noe med WinPhone7, men jeg er glad jeg ble værende med android :D

 

det er DEN beste telefonen nåomdagen, til og med minimalt med bugs :)

 

-frank

Lenke til kommentar

Jeg trenger nå sårt en ny telefon, da jeg har hatt noen uhell på min nåværende Desire S, som blir ganske dyrt å fikse.

 

Har nå sett en del på Galaxy s2 som var det beste da jeg kjøpte desire i sommer, og lumia 800, da jeg er litt lei android. Samtidig synes jeg Windows har mye å gå på, så kjøper heller dette neste gang. Disse telefonene ligger til hendholdsvis 499 og 299 på djuice (med abonnement) nå, så prisen passer meg bra!

 

Men nå er det WMC og mye nytt blir annonsert, så jeg er usikker på om det er noen vits i å kjøpe Galaxy s2, om den blir utdatert innen få måneder og jeg må vente minst et år før neste gang jeg får kjøpt ny tlf.

 

Så burde jeg vente en måned eller to på noe bedre?

Pris er og en viktig faktor, så om bedre modeller enn s2 blir veldig mye dyrere er det uaktuelt.

 

Noen tips? :)

 

Takker for alle svar!

jeg ELSKER min Samsung Galaxy S II, jeg vurderte noe med WinPhone7, men jeg er glad jeg ble værende med android :D

 

det er DEN beste telefonen nåomdagen, til og med minimalt med bugs :)

 

-frank

 

Beste telefonen nå ti dags? :p

 

Hehe, nei trur ikke det du ;)

 

Vi har galaxy note, som tar den plassen :p

 

Mentil personen som ønsker svar ville jeg anbefalt å vente til etter MWC (som foregår nå) og se hva som dukker opp ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...