Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gutt på 9år som spiser enormt masse!

pakini

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

141cm

33kg

Høres helt normalt ut, foruten det at han kanskje er stor til å være ni år. Men en kropp som vokser så fort trenger selvsagt mye mat. Du må ikke slanke et barn som ikke er sterkt overvektig.

• Liker 1
Skrevet

SALAT han kan fortære på skolen :!:

Da blir han vel både sulten og sett rart på av de andre ungene

Merk at jeg sa I TILLEGG ;)

En salat trenger ikke bare bestå av isberg, agurk og tomat heller, man kan ha i kylling, svin, reker, osv..

• Liker 2
Gjest Bruker-95147
Skrevet

Vi har en sønn på 9år, han er 141 høy, og 33kg! Han spiser noe enormt, spiser 3 skiver til frokost, har 4 skiver med seg på skolen + han får frukt på skolen, likevel er han kjempe sulten når han kommer hjem fra skolen! Da får han gjerne en frukt, da det er kanskje er 2 timer til middag! Så spiser han 2 porsjoner til middag, og jeg må ofte stoppe han, da han gjerne vil spise mer en meg, også vil han ha kveldsmat, gjerne 3 skiver! Er ikke dette ekstremt mye? Er redd han skal bli tjukk/ skikkelig kraftig! Da han allerede har litt tedens til valpefett...

Han spiser ikke noe snop og brus, utenom litt i helgene.. Han er og aktiv 4 dager i uken med karate og fotball, pluss vi er mye på ski i helgene, så han er i bevegelse....

Slapp av! Dette er ikke unormalt.

Skrevet

Hvorfor viser ikke TS seg? hmm.gif

Hva tenker du på? Travel helg dette, med 2 småe som er syk om med en mann på sjøen, så toppet hele søndagen seg md en tur på legevakten ;)

Men satser på det er normalt ja, bare jeg som synes han spiser noe enormt da, men de er vel i vokseperiode, gutter vokser vel mye i rykk og napp. Kan jo legge til at han bruker 38 i sko, noe som er veldig stort for å være 9år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...