Gå til innhold

På tide å avlive de norske familiene?


  

8 stemmer

  1. 1. På tide å avlive de norske familiene?

    • JA! La politikerne fortsette sin godhjertede plan. De vet tross alt best.
      0
    • NEI! Vi tror vi er voksne mennesker som har rett til å bestemme over oss selv.
      6
    • Så lenge barna blir tatt vare på av mennesker med høyere IQ enn meg selv bryr jeg meg ikke.
      0
    • Jeg er norsk, og ble fornærmet av spørsmålet.
      2
    • Jeg tilhører de som arbeider for dette, og lurer på hvorfor trådstarter belyser spørsmålet! Vi er jo på lag!
      0


Anbefalte innlegg

Et fælt spørsmål syntes kanskje noen? Slutt å tull! Dere må huske å ha respekt og tolerere fæle ting! Jeg er kanskje ikke god som dere, men dere har å respektere meg og mine meninger!

 

Det er nettopp denne toleransen som er Norges store styrke, for oss, som vil ødelegge landet.

 

Årsaken til at jeg stiller dere nordmenn dette spørsmålet, her i familie og barn-tråden, er at når alt kommer til alt, er det familiene og individet som går til grunne den dagen Norges siste frihetsidealer er vraket og dere åpenlyst taper deres selvråderett nasjonalt, lokalt og individuellt, og blir underlagt vårt internasjonale "godhjertede" verdensstyre, ikke skjult som nå, men åpent, slik vi ønsker at det skal være.

 

Nordmenn oppfører seg nemlig som om de ikke fortjener å ha noen familie, barn eller fremtid. Dere lar deres eget land gå til grunne, fordi dere ikke tør å si det dere tenker innvendig.

 

Hos enkelte har det gått så langt at det ikke eksisterer noe indre liv lenger. Alt disse stakkars menneskene tenker på er sin egen lille materielle hverdag. De ofrer felleskapet på selvgodhetens og apatiens alter, og glemmer at uten felleskapet og folket, kan heller ikke de selv bestå.

 

Dere har blitt et folk uten livsevne, og snart er det norske eventyret slutt. Da er det for sent å angre seg, og valget har dere alle gjort i felleskap, med litt hjelp av vår herlige hjernevask, jeg mener, massemedia.

 

Her er en stakkar som prøver, men som dere ser får han ingen respons.

 

Etter alt dette fantastiske parti-politiske arbeidet som har blitt nedlagt, skulle en jo tro at Norges frihet og selvstendighet skulle vært sikret engang for alle. Den gang ei. I dag er Norge i ferd med å bli underlagt fremmed statsmakt og fremmed innflytelse, til en grad de antakeligvis ikke ville klart å forestille seg engang. Stortingspolitikerne våre kjører over Norges frihetsbrev - Grunnloven - og kappes om hvem som raskest og mest brutalt kan overlevere makten i Norge, fra dens rettmessige eier - folket - til høystbydende på det internasjonale markedet.

 

Så hva skal vi gjøre?

 

Ønsker vi å annekteres av EU eller Russland, eller ønsker vi et norskstyrt Norge?

 

Klokka tikker.

 

Hvordan vil du at din families fremtid skal se ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hahah meget konservative spørsmål, bare vent på folie merkelappen.

 

edit;

Et fælt spørsmål syntes kanskje noen? Slutt å tull! Dere må huske å ha respekt og tolerere fæle ting! Jeg er kanskje ikke god som dere, men dere har å respektere meg og mine meninger!

 

"If you are out to describe the truth, leave elegance to the tailor." -Einstein

Endret av erlendeg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...