Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

. hjelp!


expe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope... det sitter i litt lengere gitt :( Så du må nok ta konsekvensene av valget du har gjort. Dog... taler jo til din fordel at du angrer, hvis ikke det bare er redsel for konsekvensen da. I såfall så er det jo lite poeng i å bli testa fordi da er det ikke ditt eget valg å slutte, men en frykt for å bli tatt.

 

Jeg har hørt at noen drikker sinnsykt med appelsinjuice for å maskere (lure) prøven, hakke peil på om det funker. Uansett, så gjør det i allefall ikke noe å prøve litt juice.

Lenke til kommentar

Drikk masse vann. Jeg mener loads av vann, til du nesten spyr. Greia her er at du skal gå MYE på do i løpet av disse 6 dagene. En annen ting er å svette, så ta på deg varme klær(longs) og gå deg lange turer. Sitronsyre har jeg også hørt skal hjelpe(LES: har hørt).

 

EDIT: Jeg kan ikke med dette garantere for at du tester negativt, men om du gjør det må du uansett slutte med røykinga. Hvis du har kommet så lang som at du bestemte deg for å slutte, men så "dreit du deg" dvs du klarte ikke å la være å røyke, så har du et problem og må kutte 100% før det blir værre. Gjør deg selv en tjeneste og drit i hva evt. andre rundt deg som driver med det samme gjør.

 

 

Endret av Reap
Lenke til kommentar

Da er det vel bare å si ifra at du ikke behøver neste urin prøve fordi du dreit deg ut og gjorde det du gjorde. Så sløser du verken din egen tid eller dems tid på den prøven, dessuten får du problemet ut av verden og du tar ansvar for dine handlinger.Vel... kan jo prøve denne

 

http://www.erowid.org/psychoactives/testing/testing.shtml

 

Vet ikke om den funker fordi jeg kan ikke se resultat siden fra jobben. Den er blokkert. Ellers så kan du jo prøve å spørre i FreakForum, de har sikkert peil :)

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Da er det vel bare å si ifra at du ikke behøver neste urin prøve fordi du dreit deg ut og gjorde det du gjorde. Så sløser du verken din egen tid eller dems tid på den prøven, dessuten får du problemet ut av verden og du tar ansvar for dine handlinger.Vel... kan jo prøve denne

 

http://www.erowid.org/psychoactives/testing/testing.shtml

 

Vet ikke om den funker fordi jeg kan ikke se resultat siden fra jobben. Den er blokkert. Ellers så kan du jo prøve å spørre i FreakForum, de har sikkert peil :)

 

 

 

Takk for link:)

Lenke til kommentar

Da er det vel bare å si ifra at du ikke behøver neste urin prøve fordi du dreit deg ut og gjorde det du gjorde. Så sløser du verken din egen tid eller dems tid på den prøven, dessuten får du problemet ut av verden og du tar ansvar for dine handlinger.Vel... kan jo prøve denne

 

http://www.erowid.org/psychoactives/testing/testing.shtml

 

Vet ikke om den funker fordi jeg kan ikke se resultat siden fra jobben. Den er blokkert. Ellers så kan du jo prøve å spørre i FreakForum, de har sikkert peil :)

 

 

 

Takk for link:)

 

og hadde det vært så enkelt hadde jeg absolutt gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...