Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan jeg bli dame-materiale?


Anbefalte innlegg

Leste nettopp denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299889. Interessant, men må si det stakk litt i sjela. Her har du nemlig stereotypen på jenta som man lett hopper i høyet med, men som aldri blir med hjem til mor. Det har ikke vært så stress før, for jeg blir ikke så lett forelska at det gjør noe.

Men her er problemet; for en stund siden traff jeg en gutt som jeg fikk en god tone med. Vi har mange felles bekjente og dessverre har jeg vært på noen av de, så jeg tenkte at da dropper jeg det. Han fant ikke ut av det, så han fortsatte å prøve seg og jeg ga litt motvillig etter. Jeg tenkte at dette var "the real deal" og til en forandring dro jeg på kyskhetsbeltet og bestemte meg for å bruke ekstra tid på han her. Vi rakk altså ikke å gjøre noe seksuelt før sladderet nådde ham og alt ble kleint. Jeg merka at det plagde ham, noe som plagde meg og kontakten døde.

Føler meg helt dust som skriver om dette her, men vil gjerne høre litt synspunkter, gjerne fra det motsatte kjønn. Ser jo selv at jeg fremstår som et ustabilt fyllaludder etter hva jeg tipper han har hørt og veit at jeg burde la det gå. Men det er vanskelig, klarer ikke interessere meg for noen andre, så jeg kommer liksom ikke videre. Er det sånn at en gang hore, aldri madonna? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har HIV, Herpes, ikke er psykisk syk, og ikke har en personlighet som en billig jente som vil feste og pule forskjellige menn hver kveld, så gir jeg så fullstendig faen i hva du har gjort tidligere. Jeg vet at ikke alle gjør det, men det er så vanskelig å finne god kjemi, kunne ikke falt meg inn å gi avkall på god sex og fin personlighet fordi noen har vært glad i sex med mange. Jeg bor heldigvis ikke på bygda. Fuck the rest.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg ser heller ikke problemet med fortiden din så lenge du ikke har alskens sykdommer eller barn å drasse på. Men hva slags bomiljø er dette? Er jo ganske stor forskjell på By og Bygd i et slikt tilfelle. Selv har jeg bare erfaring fra byen, og der er dette som oftest et heller mindre problem. Kan si at problematikken har meldt seg i mitt tilfelle også uten at det fikk noen konsekvenser i praksis.

 

Men som sagt i lenken du linket til. Du kommer langt om du har humor og har noe intelligens å by på altså. hmm.gif

Lenke til kommentar

Alle kan jo forandre seg. Men personlig hadde jeg aldri klart å bli "sammen" med en jente som allerede har pult flere kompiser, av den grunn at alle liker å føle seg litt spesiell. Jeg liker å føle at jeg har jobbet litt, og at jeg er såpass spesiell at jeg har fått noen ikke halve kompisgjengen har naila med noen strofer på fylla. Den eksklusiviteten blir litt borte.. Men igjen er jo alle forskjellige. Personlig ville jeg ha gjort som gutten du snakker om, og droppa kontakten med deg, mens en annen gutt ikke ville ha brydd seg noe nevneverdig. Men som sagt, alle kan forandre seg og dette er vel noe du kanskje burde tenke på om du har lyst til å kvitte deg med det stempelet. Slutt å pule rundt, og om et år eller to vil de fleste i vennegjengen din ikke tenke noe særlig over det lengre, og du kan si du var ung og dum. Problem solved. En annen løsning vil være å ikke holde på med folk i samme sosialkrets lengre, så slipper du ryktene.. Har du klart å bli forelska i en, blir du det nok igjen, selv om det kan ta litt tid :)lykke til!

Lenke til kommentar

Bor i storby, men det finnes jo miljøer og gjenger, så plutselig er det ikke så svært lenger.

Han virka faktisk mer på etter han skjønte at jeg har et litt sketchy rykte, og det plager meg, da føler jeg meg virkelig påklistra en permanent tilbudslapp.

Merk; Det her er ikke noe fjortissdrama. Han er i tidlig 20-årene (jeg et et par år yngre) så han kan ikke akkurat bli såra for at jeg ikke er jomfru :whistle:

Lenke til kommentar

Seriøst? På et forum med dette? Hadde bestilt time til fastlege asap.

 

Edit: all informasjonen du oppga er ganske irrelevant; ser du bra ut? Det finnes bare kjemisk tvangspartnerskap, slik at dersom du ser bra ut mekker du... helt til deg og den heldige glemmer å vedlikeholde (ta på seg korsett og lær) det hele, og dere taper hormoner, føler den andre "ikke er den riktige" og ender i det statistisk sannsynlige bruddet... and repeat.

Endret av Red_John
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har HIV, Herpes, ikke er psykisk syk, og ikke har en personlighet som en billig jente som vil feste og pule forskjellige menn hver kveld, så gir jeg så fullstendig faen i hva du har gjort tidligere. Jeg vet at ikke alle gjør det, men det er så vanskelig å finne god kjemi, kunne ikke falt meg inn å gi avkall på god sex og fin personlighet fordi noen har vært glad i sex med mange. Jeg bor heldigvis ikke på bygda. Fuck the rest.

 

 

+1 !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...