Gå til innhold

HTC wildfire


Anbefalte innlegg

hei, er det noen som vet om det er mulig å få lastet ned norsk språkpakke til htc wildfire? Har prøvd å gå inn på språkinstillingene, der er det bare engelsk, fransk, spansk, tysk elns, men ikke norsk. jeg har prøvd å søkt på android market, men der finner jeg bare språkpakker til forskjellige tastaturer, men jeg vil jo ha alt på telefonen på norsk, menyene og alt det der... er det noen som har noen ideer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp rootet min Huawei U9000 og installert non-stock ROM, dermed har jeg samme problem. Jeg har ikke kilde på det i farten, men jeg forsto det slik at språkpakkene er integrert i selve OSet, og at ROMen må rekompileres for å få inn andre språk. Altså vil du ikke kunne sette opp noe nytt språk uten å roote telefonen og installere ny ROM med norsk inkludert.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Ikke i farten. Ser ikke ut som Cyanogenmod er kommet på norsk enda. Du skal, ihvertfall i teorien, kunne gjøre dette selv.

http://forum.cyanogenmod.com/topic/34383-how-to-translate-cm/

 

Kanskje jeg selv setter meg ned og pludrer med dette med tid og stunder. ROMen jeg bruker nå, Andro-ID v3.3, støtter som sagt heller ikke norsk. At menyer osv er på engelsk takler jeg fint, mer irriterende er det at telefonen viser fahrenheit som standard, samt roter til formatet på telefonnumre (amerikansk format, eks 123-456-78 istedenfor 12345678). Jeg vet ikke om dette egentlig har noe å si i praksis (for hvordan kontakter lagres etc.). Det funker fint å ringe med, men det er irriterende å se på :p

 

Noen som vet om dette kan endres manuelt på en enkel måte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...