Gå til innhold

Iron Sky

Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

Verdt å få med seg. På kino 04.04.2012

Plot: De Tyske Nazistene flyktet til den mørke siden av Månen i 1945 med sine eksperimentelle Ufoer. I år 2018 vender de tilbake for å vinne krigen.

Trailer

Filmen har fått 8.1/10 i kritkk av IMDB. 

Endret av Slettet+513
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
Skrevet

Virket som en latterlig film når jeg først så traileren, kanskje jeg bør gi den en sjanse :hmm:

Det er vel lurt. Jeg har selv bare hørt gode ting om filmen. Den ligger i Sci-fi/komedie sjangeren.

Gjest Slettet+513
Skrevet

Det blir ikke laget så mange slike filmer. Kommer nok til å kjøpe den på Blu-Ray

Skrevet

Virket som en latterlig film når jeg først så traileren, kanskje jeg bør gi den en sjanse :hmm:

Det er vel lurt. Jeg har selv bare hørt gode ting om filmen. Den ligger i Sci-fi/komedie sjangeren.

Det sier jo sitt at den amerikanske presidenten heter Sarah Palin... :p Tror nok jeg kommer til å se den, men har null forhåpninger. Men da blir jeg jo ikke skuffet.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

den ser morsom ut, får se hvorvidt det blir tur eller ikke den dagen den kommer på kino

Skrevet

Tendensen jeg har sett er at filmer med så høy rating så tidlig (med såpass mange stemmer), går skjeldent veldig mye ned. En rating på over 7 for en slik type komedie synes jeg er bra. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...