Gå til innhold

Antall medlemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..... og av dem er det ca 5 som kommenterer de bildene som blir lagt ut :)

 

Ja ser en liten kjedelig utvikling her ja..masse medlemmer,men ikke så mange som "orker" å gi en tilbakemelding.Så kanskje en skulle si takk for seg og gå over til andre foto sits??;)

Det er dessverre en trend man finner igjen på mange etablerte nettarenaer som debattforum, bildeforum, blogg osv. Den nedadgående trenden startet når facebook-hypen nådde oss. Folk har/bruker x-antall tid til nettaktiviteter og når man så får en stor tidstyv som facebook inn i bildet, vil det måtte gå ut over andre deler av de tradisjonelle nettarenaene. Og særlig ser man denne utviklingen der flertallet av brukerne er unge mennesker (disse er jo de ivrigste facebook-brukerne).

 

Men mulig det blir bedre i fremtiden siden det sies at interessen for facebook nå er betydelig nedadgående i Norge.

 

Det bør kanskje og tas med i helheten at antallet bilder på nettet øker med en haug millioner hver eneste dag, slik sett kan man si at verden drukner i bilder - og nær sagt "alt" er gjort opptil flere ganger allerede i går.

 

Tor

Lenke til kommentar

g

Ja ser en liten kjedelig utvikling her ja..masse medlemmer,men ikke så mange som "orker" å gi en tilbakemelding.Så kanskje en skulle si takk for seg og gå over til andre foto sits??;)

Er usikker på om gresset er noe grønnere andre steder.

 

Vel på foto.no er det da utvilsomt mer aktivitet...og dette smitter meg merker jeg...ingen kommentarer gir meg ikke så lyst til å gi noen heller.men det er meg da.Går seg vel til skal du se :thumbup:

Lenke til kommentar

..... og av dem er det ca 5 som kommenterer de bildene som blir lagt ut :)

 

Ja ser en liten kjedelig utvikling her ja..masse medlemmer,men ikke så mange som "orker" å gi en tilbakemelding.Så kanskje en skulle si takk for seg og gå over til andre foto sits??;)

Det er dessverre en trend man finner igjen på mange etablerte nettarenaer som debattforum, bildeforum, blogg osv. Den nedadgående trenden startet når facebook-hypen nådde oss. Folk har/bruker x-antall tid til nettaktiviteter og når man så får en stor tidstyv som facebook inn i bildet, vil det måtte gå ut over andre deler av de tradisjonelle nettarenaene. Og særlig ser man denne utviklingen der flertallet av brukerne er unge mennesker (disse er jo de ivrigste facebook-brukerne).

 

Men mulig det blir bedre i fremtiden siden det sies at interessen for facebook nå er betydelig nedadgående i Norge.

 

Det bør kanskje og tas med i helheten at antallet bilder på nettet øker med en haug millioner hver eneste dag, slik sett kan man si at verden drukner i bilder - og nær sagt "alt" er gjort opptil flere ganger allerede i går.

 

Tor

 

Ja det er det nok mye sant i.Men det som skremmer med facebook,er att de kan bruke bildene dine som de vil,så skjønner ikke helt, att alt en har skal lastes opp der jeg da??

Lenke til kommentar

g

Ja ser en liten kjedelig utvikling her ja..masse medlemmer,men ikke så mange som "orker" å gi en tilbakemelding.Så kanskje en skulle si takk for seg og gå over til andre foto sits??;)

Er usikker på om gresset er noe grønnere andre steder.

 

Vel på foto.no er det da utvilsomt mer aktivitet...og dette smitter meg merker jeg...ingen kommentarer gir meg ikke så lyst til å gi noen heller.men det er meg da.Går seg vel til skal du se :thumbup:

 

- På Akam.no har I mange tekniske retningslinjer for, hvordan man lægger billeder ud på Billedkritikken, men måske at I på Akam.no mangler, at nedskrive et fælles værdisæt og nogle etiske overvejelser for, hvad Billedkritikken egentlig er for en størrelse?

 

- og for hvordan I vil nå jeres målsætning:

"Akam.no Bildekritikk har som mål å legge til rette for at brukere på en enkel og best mulig måte skal få sine bilder vurdert, samt vurdere andres bilder."

 

Jeg tror at de manglende holdninger er årsagen til, at mange har forladt jer og fundet det de søger andre steder.

 

- ærgeligt, at det er gået, som det er... (synes jeg)

Lenke til kommentar

Og det er min skyld, er jeg redd... :p

Og nå er du ikke alene om skylden.... , bare så du vet det!!!! (les: 502 medlemmer)!!! :wow:laugh.gif

 

Jeg er vel alene om skylden for at vi passerte 500 akkurat da, om jeg ikke er alene om skylden for at vi er over 500 nå...

 

:thumbup: Flott noen følger etter ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og det er min skyld, er jeg redd... :p

Og nå er du ikke alene om skylden.... , bare så du vet det!!!! (les: 502 medlemmer)!!! :wow:laugh.gif

 

Jeg er vel alene om skylden for at vi passerte 500 akkurat da, om jeg ikke er alene om skylden for at vi er over 500 nå...

 

:thumbup: Flott noen følger etter ;)

 

HEI

Det er kjempeflott at vi har passert 500 medlemmer, meeeeen - tenk om «bare» 10% av de hadde kommentert et bilde en gang i mellom - da hadde vi vvirkelig hatt en aktiv billedkritikk (jeg må også gå i meg selv her).

 

RAK-foto :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...