Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

25 + 15 = sant?


Anbefalte innlegg

Lett. Vær i lag med henne, men ikke ha sex før hun er 16. Husk, de som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Dersom dere ikke puler så vil dere også kjapt finne ut om forholdet holdes i sammen av noe annet enn kun sexualdriftenen deres.

 

 

Hvis de har følelser for hverandre er det kjempefint om de kan holde sammen og støtte hverandre. Ikke gjør noe ulovlig, vent med ting til det blir lovlig.

 

Ikke lev som statist i andre sine liv, ikke hør på andre, hør på deg selv. Hvis du vil, så gjør du det. Hvis noen ikke liker det så fjerner du de plageåndene fra livet ditt. Du betyr noe, de som støtter deg betyr noe, alle andre kan du ignorere.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dama mi var 14 når vi ble ilag, jeg var, vel, jeg var ikke en teenager lenger iværtfall, ingen av mine venner så på det som noe rart, vi er enda ilag idag :) 5 år.

For mye fordommer og for mye intoleranse i dagens samfunn. Eller kanskje det er pur misunnelse når folk ikke kan akseptere aldersforskjeller som dette.

 

Tror vel dette går under veldig ulovlig og andre ting. Ikke misunnelse.

En 14åring har jo ikke vært ungdom engang.

Lenke til kommentar

Dama mi var 14 når vi ble ilag, jeg var, vel, jeg var ikke en teenager lenger iværtfall, ingen av mine venner så på det som noe rart, vi er enda ilag idag :) 5 år.

For mye fordommer og for mye intoleranse i dagens samfunn. Eller kanskje det er pur misunnelse når folk ikke kan akseptere aldersforskjeller som dette.

 

Tror vel dette går under veldig ulovlig og andre ting. Ikke misunnelse.

En 14åring har jo ikke vært ungdom engang.

 

14 åring har lenge vært ungdom, og hun er det fortsatt, det samme er jeg og faktisk :)

 

Hvorfor er det negativt mener du? hva vet du om hu, hva vet du om meg? :)

Lenke til kommentar

Dama mi var 14 når vi ble ilag, jeg var, vel, jeg var ikke en teenager lenger iværtfall, ingen av mine venner så på det som noe rart, vi er enda ilag idag :) 5 år.

For mye fordommer og for mye intoleranse i dagens samfunn. Eller kanskje det er pur misunnelse når folk ikke kan akseptere aldersforskjeller som dette.

 

Tror vel dette går under veldig ulovlig og andre ting. Ikke misunnelse.

En 14åring har jo ikke vært ungdom engang.

 

14 åring har lenge vært ungdom, og hun er det fortsatt, det samme er jeg og faktisk :)

 

Hvorfor er det negativt mener du? hva vet du om hu, hva vet du om meg? :)

Akkurat. :) Og det er nettopp der jeg aner at denne misunnelsen kan ligge under. De kjenner deg ikke, ikke henne, ikke tilfellet, men mener likevel at det er galt. Det er umulig å trekke en slutning uten kjennskap, derfor er det grunn til å tro at det kan være "siden jeg aldri har vært så heldig å ha en ung kjæreste, skal fa'en ta meg ikke han ha det heller!"-tankegangen som rår.

Endret av Sexpert
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann.

 

Jeg sitter i en litt kinkig situasjon om dagen. Se, det har seg slik at jeg omgås med en 15 åring av helt legitime grunner, gjerne ofte gjennom store deler av dagen.

 

 

Postet av anonym: defc70872e404d39f87a4af21fffa2fb

 

I hvilken sammenheng har du hatt kontakt med denne jenta i løpet av dagene? Jeg ser spørsmålet har kommet opp tidligere i tråden, men at du ikke har svart...

Lenke til kommentar

Dama mi var 14 når vi ble ilag, jeg var, vel, jeg var ikke en teenager lenger iværtfall, ingen av mine venner så på det som noe rart, vi er enda ilag idag :) 5 år.

For mye fordommer og for mye intoleranse i dagens samfunn. Eller kanskje det er pur misunnelse når folk ikke kan akseptere aldersforskjeller som dette.

 

Tror vel dette går under veldig ulovlig og andre ting. Ikke misunnelse.

En 14åring har jo ikke vært ungdom engang.

 

14 åring har lenge vært ungdom, og hun er det fortsatt, det samme er jeg og faktisk :)

 

Hvorfor er det negativt mener du? hva vet du om hu, hva vet du om meg? :)

Akkurat. :) Og det er nettopp der jeg aner at denne misunnelsen kan ligge under. De kjenner deg ikke, ikke henne, ikke tilfellet, men mener likevel at det er galt. Det er umulig å trekke en slutning uten kjennskap, derfor er det grunn til å tro at det kan være "siden jeg aldri har vært så heldig å ha en ung kjæreste, skal fa'en ta meg ikke han ha det heller!"-tankegangen som rår.

 

Jeg har vært 14 selv, har en søster som er 12.

14 er ikke gammel nok for slikt, men det er min mening.

Vi har diskutert problemstillingen i vennegjengen tidligere og kommet frem til at 16 er en helt grei seksuell lavalder.

 

Jeg hadde sex første gangen når jeg var 14, så er ikke stuck up.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...